کد خبر: ۱۹۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

رپورتاژ آگهی/ نسل پنجم اینترنت که با نام اینترنت ۵g شناخته می‌شود یکی از تحولات جدید رخ داده در جهان است که ایران نیز از آن بی‌بهره نمانده است. این نسل جدید از اینترنت طبیعتا قرار است نسبت به نسل‌های پیشین نظیر ۴g و ۳g، تجربه بهتر و سریع‌تری را برای کاربران اینترنت رقم بزند چنانچه که گفته می‌شود نسبت به نسل چهارم، ۱۰ تا ۲۰ برابر سرعت دانلود و آپلود بیشتری دارد. ‌امید است که با راه‌اندازی گسترده نسل پنجم اینترنت، کاربران بتوانند به دلیل ظرفیت گسترده شبکه آن ثبات و دسترسی مناسب‌تری را تجربه کنند و هیچکدام از باگ‌ها و مشکلات نسل چهارم را دوباره تجربه نکنند. نسل پنجم اینترنت در حال گسترش است و ممکن است شما هم قصد داشته باشید تا از آن بهره و لذت ببرید اما خوب است بدانید برای استفاده از این اینترنت با سرعت و قوی باید که دستگاه‌های شما به خصوص گوشی هوشمند شما از آن پشتیبانی کند و جهت اتصال به آن بهینه‌سازی شده باشد. پس ممکن است وقت آن رسیده باشد که علاوه بر قیمت گوشی، به فکر خرید گوشی هوشمندبا فناوری جدید 5G  باشید.

جدید ترین گوشی های 5g + قیمت

خرید گوشی از فروشگاه پیشاهنگی

فروشگاه پیشآهنگی یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با اطمینان در خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت است که شما می‌توانید انواع گوشی از هر برندی را در آن بیابید. از آن‌جایی که اپراتور‌های تلفن همراه در کشور ما در حال راه‌اندازی گسترده اینترنت نسل پنجم هستند و هر لحظه ممکن است این نوع پرسرعت به منطقه و شهر شما نیز برسد خوب است با گوشی‌های موجود در این فروشگاه که از این نوع اینترنت پشتیبانی می‌کنند آشنا شوید تا در صورت لزوم خرید گوشی، یکی از آن‌ها را خریداری نمایید.

گوشی A52 سامسونگ

انواع گوشی سامسونگ در رنج قیمت متفاوت و یا قابلیت های بروز همواره در دسترس خریداران گوشی موبایل است. گوشی سامسونگ A52،  از انواع جدید سری A است که علاوه بر نسل‌های پیشین، از اینترنت نسل پنجم نیز پشتیبانی می‌کند.  ظرفیت حافظه بالای این گوشی یکی از نکات بسیار قابل توجه آن است؛ ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی برای کسانی که عاشق دیدن فیلم و سریال هستند بسیار ویژگی فوق‌العاده‌ای است؛ چه چیزی از این بهتر که با دسترسی به اینترنتی با سرعت چند گیگابیت بر ثانیه، دائما فیلم و سریال دانلود کرده و از کم بودن فضا نگران نبود. رم ۸ گیگی این گوشی باعث می‌شود که عملکرد آن همیشه قابل قبول باشد. همچنین با وجود ۴ دوربین که یکی از آن‌ها ۶۴، دیگری ۱۲ و دو جفت ۵ مگاپیکسلی هستند می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده باکیفیتی بگیرید و با دسترسی به اینترنت نسل پنجم به راحتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این گوشی سامسونگ ۲ سیم کارته، برای شمایی که قصد دارید از جدیدترین نسل اینترنت از طریق خرید گوشی هوشمند با مزیت گوشی‌های ۵g با سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده برخوردار باشید؛ می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

گوشی شیائومی  Mi10T Lite

شیائومی یکی از برند‌های جدید است که با وجود تازه وارد بودن، بسیار قوی در صنعت گوشی موبایل عمل کرده و توانسته است به خوبی خود را در این صنعت جا کند. در زمینه گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم اینترنت نیز از پیشگامان به حساب می‌آید و با ارائه گوشی  Mi10T Lite در دو نوع با قیمت متفاوت که هر دو از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کنند بسیار خوب در این زمینه عمل کرده است.

جدید ترین گوشی های 5g + قیمت

این دو گوشی که هر دو دارای رمی ۶ گیگابایتی هستند تفاوت‌های کمی دارند که مهم‌ترین آن‌ها، تفاوت در ظرفیت است. یکی از این گوشی‌ها با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی و دو برابری نوع دیگر با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی ارائه می‌شود که طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد. سایر ویژگی‌های برجسته آن‌ها مشترک هستند؛ به طوری که هر دو دارای سه دوربین و دو سیم کارته هستند. اگر گیمر هستید و برای شما مهم است که بتوانید بازی‌های روز دنیا را در گوشی خود داشته باشید و بدون هیچ مشکلی و با سرعت بالا بازی کنید هنگام خرید گوشی، هر دوی این گوشی‌ها انتخاب خوبی هستند.

ردمی 10Tv

شیائومی در زمینه ارائه گوشی‌هایی با قابلیت اتصال به نسل پنجم اینترنت به خوبی عمل کرده است که ردمی ۱۰ نیز در میان آنان قرار دارد. این گوشی دو سیم کارته با اندروید ۱۱، در ظرفیت‌ها و ویژگی‌های گوناگون به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با توجه به نیاز و یا بودجه خود آن را در ظرفیت ۶۴ و رم ۴، ظرفیت ۱۲۸ با رم ۴ و یا ۶، خریداری نموده و در هر صورت از تجربه اینترنت نسل پنجم و مزایای آن برخوردار شوید.

همه ما از وضعیت اینترنت در کشور اطلاع داریم و از آن‌جایی که پروژه راه‌اندازی گسترده اینترنت نسل پنجم تقریباً به تازگی کلید خورده است ممکن است بهتر باشد در زمینه خرید گوشی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم عجله نکنید و صرفاً جهت برخورداری از این نوع اینترنت اقدام به خرید گوشی نکنید. با این‌که سال‌هاست از راه‌اندازی نسل چهارم اینترنت می‌گذرد؛ هنوز بسیاری از مناطق روستایی کشور از آن برخوردار نیستند. سایر انواع گوشی معمولاً تا نسل چهارم را امروزه پشتیبانی می‌کنند و با تفاسیر گفته شده ممکن است خریداری آن‌ها نیز انتخاب خوبی باشد. عنوان مثال گوشی A۲۱s سامسونگ که ممکن است با نام اس21 نیز آن را بشناسید با دارا بودن ۶۴ گیگابایت حافظه و رم ۶ گیگابایتی همچنین پردازنده قوی و هشت هسته‌ای به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ممکن است مزیت گوشی‌های ۵g را نداشته باشد اما بدون شک یک انتخاب خوب با قیمتی مناسب است.

شیائومی ردمی ۹ نیز به این منظور انتخاب خوبی به شمار می‌آید. این گوشی نیز با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری، پردازنده ۸ هسته‌ای و ۴ دوربین با کیفیت می‌تواند یار خوبی برای شما باشد. سه نوع از این گوشی با ظرفیت ۳۲ و رم ۳، ظرفیت ۶۴ و رم ۴ همچنین ظرفیت ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی به فروش می‌رسند.

جدید ترین گوشی های 5g + قیمت
فروشگاه موبایل پیشآهنگی

فرقی نمی‌کند که از کدام برند روز و کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌ها قصد خرید گوشی دارید؛ در هر صورت فروشگاه موبایل پیشآهنگی یک مرجع معتبر برای خرید شما خواهد بود که گوشی‌های موبایل را با بهترین قیمت عرضه می‌دارد. گارانتی بلند مدت، خدمات پس از فروش فوق‌العاده و امکان مرجوعی به همراه ارسال سریع و فوری از ویژگی‌های بی‌نظیر این سایت فروش گوشی موبایل هستند و شما می‌توانید از میان طیف وسیع و متنوعی از گوشی‌های موجود در آن، انتخابی رضایت بخش و مقرون به صرفه برای خود رقم زنید. جهت خرید جدید ترین گوشی های 5G از بهترین برند های گوشی از جمله سامسونگ، شیائومی، هواوی و ... با بهترین قیمت، می توانید به فروشگاه پیشآهنگی مراجعه نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار