کد خبر: ۱۹۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
تیم رایکای بابل در هفته چهاردهم لیگ دسته یک، مقابل مس شهربابک ۱ بر ۰ شکست خورد.

سومین شکست متوالی رایکا در لیگ دسته یکبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور- جام آزادگان، امروز در شهر‌های مختلف برگزار شد که در یکی از دیدار‌های امروز تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای شهر بابک کرمان مهمان تیم مس این شهر بود که در پایان با یک گل مغلوب میزبانش شد.


شاگردان علی لطیفی که در دو هفته گذشته با بدشانسی مقابل حریفان شکست خورده بودند، امروز برای جبران مافات در حالی مقابل مردان کویر نشین قرار گرفتند که این تیم در سه بازی گذشته خود موفق به پیروزی نشده بود.


ترکیب رایکا بابل در ابتدای بازی:
سعید ابراهیم‌پور، رضا نبی‌زاده، علی خانلرزاده، میثم مرادی، علی گودرزی، امیر عباسی، برهان عابد، سینا قنبرپور، میلاد قربان‌زاده، محمد رضی‌پور، رضا عبدی


در نیمه اول این بازی پرهیجان، بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد بودیم تا اینکه در دقیقه ۴۰ داور به اشتباه پشت محوطه جریمه برای مس شهربابک خطا گرفت و ضربه میلاد شعبانلو به تور دروازه رایکا رسید.


رایکا در ادامه نبض بازی را در دست گرفت و روی دروازه حریف فشار آورد که بر روی ارسال میثم مرادی، ضربه رضا عبدی از روی خط دروازه برگشت داده شد و در ادامه نیز تلاش دو تیم ثمره‌ای نداشت و نیمه اول با همان نتیجه خاتمه یافت.
در نیمه دوم شاهد حملات پردامنه و فراوان تیم رایکا بودیم، اما بابلی‌ها هرچه زدند به در بسته خورد تا در روزی که داور با یک خطای بی‌مورد، سه امتیاز حیاتی به حریف هدیه دهد.


تیم رایکا با این شکست و با همان ۱۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و مس شهر بابک هم، با این پیروزی با ۲۲ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت.


تیم رایکا که با هدایت پیروز قربانی فصل را آغاز کرده بود و تا زمانی که در این سمت حضور داشت نتایج خوبی گرفته بود با آمدن علی لطیفی در سه هفته گذشته با سه شکست روبرو شده و با این وضع، معلوم نیست مدیران رایکا در هفته‌های آینده، چه تصمیمی برای تیمشان خواهند گرفت و شاید به زودی فرد دیگری را برای سرمربیگری تیم خود معرفی کنند.


نتایج دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰
شهرداری آستارا ۲ - ۱ قشقایی شیراز
خوشه طلایی ساوه ۰ - ۰ شهرداری همدان
مس شهر بابک ۱ - ۰ رایکا بابل
پارس جنوبی جم ۱ - ۰ ویستاتوربین تهران
مس کرمان ۱ - ۰ استقلال خوزستان
استقلال ملاثانی ۰ - ۳ ملوان
خیبر خرم‌آباد ۳ - ۰ شاهین شهرداری‌بوشهر
شمس آذر قزوین ۱ - ۳ آرمان گهر
سایپا ۴ - ۰ ماشین‌سازی‌تبریز


در پایان دیدار‌های این هفته تیم ملوان بندر انزلی با ۳۰ امتیاز بر صدر جدول تکیه زده و تیم‌های مس کرمان با ۲۹ امتیاز و خیبر خرم‌آباد با ۲۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار