کد خبر: ۱۹۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
وزیر کشور:
بندرعباس - وزیر کشور گفت: از مهم‌ترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به هرمزگان که در گوشه گوشه استان سر کشی و بازدید می‌کنند رفع محرومیت از این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حاجی‌آباد مردم بسیار شریف و بزرگواری دارد؛ اینجا قطب کشاورزی و دامداری در استان هرمزگان است و نخلستان‌های پیارم که جز بهترین خرماهاست اینجا در این شهر وجود دارند.

وی با تاکید بر اینکه حاجی‌آباد قطب تولید محصولات کشاورزی است افزود: حجم تولید محصولات کشاورزی در اینجا سطح خوبی دارد و باید به حوزه دامداری و کشاورزی توجهات لازم انجام شود.

وزیر کشور گفت: این منطقه دارای معادن متعددی است و کسانی که در آنجا سرمایه‌گذاری کردند بسیار مبتکرانه و خلاقانه عمل کرده‌اند؛ بسیاری از ظرفیت‌های موجود اگر مورد توجه قرار گیرد می‌تواند در سطح کشور زبانزد باشد.

وحیدی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی جزو شعارهای اصلی دولت است که همه در تلاش هستیم تا این وعده تحقق یابد، حضور استانی رئیس جمهور به معنای بازدید میدانی از مناطق و فهم درست از محرومیت‌هاست و از مهم‌ترین اهداف سفر رئیس جمهور و هیئت دولت که در گوشه گوشه استان سرکشی و بازدید می‌کنند رفع محرومیت از هرمزگان است.

وزیر کشور ادامه داد: در بحث بازدیدهای میدانی انجام شده بنده با مسئولین ذی‌ربط گفت و گو کردم و برای حل مشکلات گلخانه‌داران و کشاورزان نیز رایزنی خواهم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار