کد خبر: ۱۹۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت گفت: احداث این بیمارستان یکی از الزامات مهم مردم از دولت و وزارت بهداشت است لذا از تمامی متولیان امر درخواست دارم با توجه به پیشرفت ۶۰ درصدی به اتمام این بیمارستان کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد عصر امروز در حاشیه بازدید اعضا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از مراکز درمانی گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زیرساخت‌های درمانی در این استان بسیار فرسوده است، اظهار کرد: گیلان به دلیل مسافرخیز بودن باید از بهترین امکانات درمانی و بهداشتی برخوردار باشد ولی متاسفانه تاکنون این امر در گیلان محقق نشده است. 

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت افزود: احداث این بیمارستان یکی از الزامات مهم مردم از دولت و وزارت بهداشت است لذا از تمامی متولیان امر درخواست دارم با توجه به پیشرفت ۶۰ درصدی به اتمام این بیمارستان کمک کنند. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان یکی از دغدغه‌ها در احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت را مسائل اعتباری دانست و گفت: بر اساس اعلام مسوولان پروژه و کارشناسان، به منظور احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه با بهره برداری از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت باری را از دوش کادر درمان گیلان برداشته می‌شود، تصریح کرد: این بیمارستان اولین بیمارستان جنرال در گیلان است که می‌تواند به ارائه خدمات بهتر در حوزه درمان به گیلان کمک کند به این منظور در تلاشیم در بودجه سال ۱۴۰۱ با افزایش ردیف بودجه، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار را کسب کنیم. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار