کد خبر: ۱۹۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بارش باران و برف در ۲۰ محور مواصلاتی استانهای مختلف خبر داد و گفت: از مردم می خواهیم که بدون کسب اطلاع از وضعیت جاده های کشور سفر نکنند و حتما تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

فرهاد مهریاری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: هم اکنون ترافیک سنگینی در محور کرج چالوس مسیر بیلقان تا سرودار ، در محور هراز مسیر شمال به جنوب حدفاصل پیست آبعلی تا مبارک آباد، در آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری، در آزادراه  قزوین- کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در محور تهران- فشم حدفاصل قوچک تا زردبند و رودک تا حاجی آباد وجود دارد.

وی افزود: همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، سمنان ، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است و در برخی از محورهای استان گیلان، گلستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و بوشهر بارش باران مشاهده می شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل  و نقل جاده ای اعلام کرد: در حال حاضر هیچ مسیری به غیر از محور پاتاوه- دهدشت مسدود نیست که این محور نیز به دلیل بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانونی مسدود شده و در حال بازگشایی آن هستیم. البته دو محور غیرشریانی میل نادر- سفیدآبه و خوی- چالدران به دلیل بارش های اخیر مسدود هستند که در حال بازسازی و بازگشایی آن هستیم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار