کد خبر: ۱۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
امیرمهدی ژوله نسبت به برخی سوءتفاهم‌های ایجادشده درباره روایت طنزش از بیماری ام‌اس توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از خبرآنلاین، این روزنامه‌نگار و نویسنده طنز در یکی از اجرا‌های خود در این برنامه، بیماری ام‌اس را به عنوان موضوع استند‌آپ‌کمدی خود انتخاب کرد و به این بیماری از زاویه‌ای طنز نگاه کرد اما اجرای او برای عده‌ای سوءتفاهم‌هایی به وجود آورد.
 
این نویسنده که به تازگی در مسابقه خنداننده برتر «خندوانه» نیز شرکت کرده، برای برطرف شدن این سوءتفاهم‌ها توضیح کوتاهی را در اینستاگرام منتشر کرد.
 
او در این پست اینستاگرامی با اشاره به این موضوع که خود به بیماری ام‌اس مبتلاست، نوشت: «با سلام، اساسا رامبد می‌خواست با من به عنوان یه ام‌اسی موفق! گفتگو کنه که من پیشنهاد دادم این خاطره‌گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه‌ام با این بیماری به صورت یه شبه استندآپ کمدی اتفاق بیفته. قطعا کم و کاستی‌هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل‌ها و تلخی موضوع، این کم و کاستی‌ها بیشتر هم نمود داشت.»
 
ژوله در ادامه نوشته خود، دلیل ایجاد این سوءتفاهم‌ها را حذف شدن قسمت‌هایی از آن برنامه می‌داند: «ضمن اینکه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری، یه کم بی‌پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی که بر من گذشته بود، ام‌اس رو روایت کردم ... به نظرم اگر بخش معرفی، بخشی از شوخی‌ها، بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و کل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمی‌شد، این تک و توک سوءتفاهمات هم برای این تک و توک دوستان پیش نمیومد.»
 
 

برچسب ها: ژوله ، خندوانه ، ام اس
نام:
ایمیل:
* نظر: