کد خبر: ۱۹۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
شهر تهران، کلان‌شهر بزرگ و مدرنی است که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعددی دارد. از همین رو هر ساله گردشگران خارجی و داخلی بسیاری به تهران سفر می‌کنند. از مهمترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در سفر به پایتخت کشورمان تجربه کنید، خرید کردن است.

بزرگترین مراکز خرید تهران در کجا قرار دارند؟

شهر تهران، کلان‌شهر بزرگ و مدرنی است که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی متعددی دارد. از همین رو هر ساله گردشگران خارجی و داخلی بسیاری به تهران سفر می‌کنند. از مهمترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در سفر به پایتخت کشورمان تجربه کنید، خرید کردن است. مراکز خرید و مجموعه‌های تجاری را می‌توان یکی از جاهای دیدنی تهران دانست که برخی جزو لوکس‌ترین مراکز تجاری ایران به حساب می‌آیند. این مراکز به عنوان پررفت و آمدترین مکان‌های پایتخت کشورمان به شمار می‌آیند. اغلب مراکز تجاری بزرگ علاوه بر مغازه و فروشگاه های خوراک و پوشاک دارای فود کورت و شهربازی‌های سربسته هستند و در واقع هر مرکز خرید به تنهایی یک مجموعه کامل خرید، تفریح و سرگرمی محسوب می‌شود. با ما همراه باشید تا تعدادی دیگر از مراکز خرید معروف تهران را به شما معرفی کنیم.

اگر به زندگی در تهران و ‍‍مراکز خرید آن علاقه مند هستید، برای اجاره یا خرید خانه به سایت دیوار بروید و آگهی‌های متنوع آن را بررسی کنید.

بزرگترین مراکز خرید تهران کدامند و در کجا قرار دارند؟

مرکز خرید پالادیوم تهران

یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید تهران مرکز خرید پالادیوم است. مرکز خرید پالادیوم مانند نامش از معماری جذاب و زیبای برخوردار است که نگاه هر عابری را به سمت خود جلب می‌کند. این مرکز تجاری مدرن، بهترین و مجهزترین شعب برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است. ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰۰ مترمربع و به صورت دو برج شمالی و جنوبی ساخته شده  و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت است. طراحی پالادیوم از ترکیب اشکال هندسی مختلف استفاده شده که از ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی دارای ۱۱ طبقه و از سمت همکف دارای ۶ طبقه است. از امکانات این مجموعه تجاری می‌توان به: هایپرمارکت، بزرگ‌ترین فروشگاه اسباب‌بازی در خاورمیانه، سرزمین کتاب، یک مرکز و باشگاه ورزشی لوکس، ۲۴ رستوران به شکل فودکورت، کافی‌شاپ و غذاخوری، ۶ دستگاه آسانسور پارکینگ با ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو و ... اشاره کرد. مرکز خرید پالادیوم جزو اولین مراکز خرید بزرگ و مدرن شمال تهران است که با مشتری مداری مدرن و نوین، خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مرکز خرید لاکچری در منطقه زعفرانیه تهران واقع ‌است.

ایران مال تهران

ایران مال یا بازار بزرگ ایران از جاهای دیدنی تهران و بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه به شمار می‌آید. این مرکز خرید بزرگ و مدرن دارای انواع فروشگاه‌ها لوکس با انواع شعبات برندهای به نام خارجی و ایرانی است. ایران مال دارای بخش‌های گوناگونی است که حدود ۷۰ درصد به فضای کاربری تفریحی، فرهنگی، گردشگری، دینی، ورزشی، خدماتی، رفاهی و پارکینگ اختصاص دارد. کسب عنوان بهترین مجتمع تجاری چند منظوره خاورمیانه در یکی از نمایشگاه‌های معتبر شاپینگ مال‌های جهان به نام MAGIC از افتخارات ایران مال است. این بازار دارای جاذبه‌ها و بخش‌های دیدنی است که با الهام گرفتن از معماری بناهای سنتی و اصیل ایرانی طراحی و ساخته شده‌اند و حس و حال گذشته را در مکانی مدرن ایجاد می‌کنند. از جمله دیدنی‌های ایران‌مال می‌توان به : مسجد جامع ایران مال، باغ ایرانی یا باغ ماهان ایران‌مال، باغ دیدار ایران مال، بازار سنتی ایران مال، تالار آیینه ایران مال و.... اشاره کرد. این مجموعه دارای امکانات فوق‌العاده‌ای‌ مانند مراکز خرید، شهربازی، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و هتل است که هم مکانی برای خرید کردن و هم تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود.  این مجموعه در شمال غربی پایتخت و در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه‌ی شهدای خلیج فارس در منطقه‌ ۲۲ قرار دارد.

بام لند تهران

یکی از صدها جاذبه پایتخت مجموعه تفریحی تجاری بام لند است. بام لند نخستین مرکز خرید خطی ایران در فضای باز و یکی از جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. بام لند تهران با مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع،  که بیش از ۱۳ هزار متر مربع آن به فضای تجاری اختصاص دارد. معماری آن تلفیقی از معماری قدیمی ایرانی نظیر بادگیرهای یزد و ستون‌های تخت جمشید و همین طور المان‌های مدرن و لوکس تشکیل شده است. اگر عاشق خرید هستید، می‌توانید خرید تمام عیاری در یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لوکس تهران داشته باشید. بام لند مرکز تفریحی مدرنی است که برندهای تجاری مختلف از بهترین‌های پوشک گرفته تا لوازم‌خانگی و موتورسیکلت را در کنار هم گردآوری کرده تا باب سلیقه همه باشد و کسی دست خالی به خانه نرود. در بام‌لند علاوه بر مراکز خرید، تفریح‌ها و سرگرمی‌هایی وجود دارد. امکانات تفریحی جذابی مانند آمفی‌تئاتر روباز، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده‌روی، ماهیگیری و مجموعه وی آر لند، قایق‌سواری و ... بام لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است. کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه با چشم‌اندازی فوق‌العاده به دریاچه چیتگر یکی از مجموعه‌های محبوب غذاخوری در شهر تهران است. بام لند از جاهای دیدنی استان تهران در مجاورت دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ شهرداری تهران و شمال غرب پایتخت است.

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید ارگ تجریش از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز خرید شهر تهران است و شما هر کالای لوکسی که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید. پاساژ ارگ یک مرکز خرید بسیار خاص و چشم‌نواز است. در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، پوشاک زنانه، پوشاک بچه‌گانه، سیسمونی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، فرش، بلور، لباس مجلسی زنانه، کت و شلوار مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، کالای خواب، لوازم آرایشی و بهداشتی و طلا و جواهر با برندهای معتبر داخلی و خارجی وجود دارد که می‌توانید خرید کنید. از بخش‌های محبوب این سازه لوکس می‌توان به: پردیس سینمایی، شهربازی فان تایم، سالن آمفی تئاتر ارگ تجریش و .... اشاره کرد. این مجتمع ۵ طبقه در زمینی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع بنا شد. این سازه مجلل بر اساس تکنولوژی‌های مدرن و استانداردهای روز دنیا ساخته شده و تا مدت ۱۲۰ دقیقه توانایی مقاومت در آتش‌سوزی را دارد. این پاساژ دقیقا در  یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین مناطق تهران و ضلع شمالی میدان تجریش و خیابان سعد آباد واقع شده است.

بزرگترین مراکز خرید تهران در کجا قرار دارند؟

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید تهران به شمار می‌آید. در این مجتمع تجاری-تفریحی، حضور  بسیاری از برندهای به‌نام جهان به چشم می‌خورد و شما می‌توانید یک خرید لذت‌بخش را در آن تجربه کنید. حضور برندهایی چون خانه و آشپزخانه، آدیداس، پوما، پیرگاردین، دسینی، مادرکر، سها، فورجینال، آیس، تی تی، ورساچه، دیزل، لیوایز، جوردانو، دولچه گابانا، تامی، نایک، بامبو، بوفالو، ماکسیم، یاتاش و میس ایکس در طبقات زیرین این مجتمع این مرکز خرید را از بقیه مراکز خرید مشابه خود متفاوت ساخته است. این مرکز خرید در مجموع دارای ۳۵۷ واحد تجاری است و از لحاظ تنوع جنس و قیمت بسیار مناسب است. طبقات بالای این پاساژ به رستوران‌های شیک و کافی‌شاپ‌هایی جذاب اختصاص یافته‌اند که به سبک مراکز خرید اروپایی که چشم‌اندازهایی زیبا را از سطح شهر به شما ارائه می‌دهند، طراحی شده است. این مرکز خرید لوکس در بلوار فرحزادی شهرک غرب واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار