کد خبر: ۱۹۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حدود ۲۴ محور بر اثر طغیان رودخانه، سیلابی شدن جاده‌ها و بارش برف و کولاک شدید، بسته است.
۲۴ محور، بسته استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رضا اکبری در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: بیشتر این محورها، فرعی است و حدود ۳ محور اصلی در بین آن‌ها وجود دارد که بیشتر آن‌ها به علت طغیان رودخانه بسته شده است و باید تا پایان فروکش کردن طغیان رودخان صبر کنیم.
او ادامه داد: در دو هفته اخیر هم که بارش شدید و سیلاب را در جنوب کشور داشتیم بیشتر این مسیر‌ها در آن بارندگی شدید، بسته شد.
آقای اکبری با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ راه روستایی بسته شده است، اضافه کرد: راهداران از فردا صبح دوشنبه، کار بازگشایی این راه‌ها را آغاز می‌کنند و برای انسداد این راه‌ها با دهیاران و مسئولان روستا‌ها هماهنگ می‌شود و آن‌ها مراقب اند کسی در راه نماند.
 او با بیان اینکه در راهدارخانه‌های راه‌های روستایی برای بازگشایی فوری این راه‌ها امکانات کافی نداریم، گفت: یک تا ۲ روز طول می‌کشد تا همه راه‌های روستایی بازگشایی شود.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف و انسداد راه‌های روستایی را در استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل داریم، افزود: در صورت قطع شدن بارش برف تا فردا بعد از ظهر، تلاش می‌کنیم همه این راه‌ها را بازگشایی کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار