کد خبر: ۱۹۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران:
ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در زلزله‌های امروز (یکشنبه، ۲۶ دی‌ماه) جزیره خارک هیچ‌گونه خسارتی به تاسیسات صنعتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران وارد نشده و فعالیت‌ها و مأموریت‌ها به‌طور عادی در حال انجام است.

عباس اسدروز اظهار کرد: امروز ( یکشنبه۲۶دی ماه ) زمین لرزه‌هایی با قدرت ۴.۸ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۶:۱۹ و  ۴.۶ دهم ریشتر در ساعت ۷:۵۵ و ۳.۲ ریشتر در ساعت ۱۱:۵۳ جزیره خارک را لرزاند.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، وی با اشاره به عادی بودن شرایط در تاسیسات پایانه نفتی خارک، اظهار کرد: زلزله تاکنون منجر به خسارت به تاسیسات این پایانه نشده است و فعالیت های جاری در این پایانه به صورت عادی در حال انجام است. 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک افزود : از زمان وقوع زلزله ها ، در سریع‌ترین زمان ممکن کمیته بحران پایانه نفتی خارک با مدیریت رییس پایانه نفتی خارک برگزار شد و  با تعامل و هماهنگی  که با مسئولین شرکت های نفت فلات قاره و پتروشیمی و دیگر شرکت ها در این جزیره وجود دارند ،کلیه برنامه ها هماهنگ شد و کلیه تاسیسات حیاتی صنعت نفت به صورت مداوم در حال بررسی و رصد است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار