کد خبر: ۱۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
سرمربی خیبر خرم‌آباد پس از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر جام حذفی گفت: خوشحالیم که با یک فوتبال شسته رفته و تمیز توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از پیروزی تیمش مقابل امید صنعت نفت و صعود تیمش به جمع هشت تیم جام حذفی گفت: جام حذفی بازی‌های خیلی سخت و دشواری است و به دلیل اینکه بازی‌ها تک‌بازی است، باید برنده بازی باشید. از تیم امید نفت آبادان می‌ترسیدیم  چون برای ما بسیار خطرناک و واقعا غیرقابل پیش بینی بودند.

وی با بیان اینکه طبق معمول بچه‌های ما نیمه اول را دست کم گرفتند، اظهار داشت: به آنها یک گل زدیم و آنها هم یک گل زدند، اما در نیمه دوم بچه‌های ما به خود باوری رسیدند که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. خوشحالیم که با یک فوتبال شسته رفته و تمیز توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

ویسی یادآور شد: به مردم خرم‌آباد تبریک می‌گویم. دو بار توانسته‌ایم در جمع هشت تیم جام حذفی حضور داشته باشیم. خوشحالم که توانستیم مردم خرم آباد را خوشحال کنیم. به مردم آبادان هم تبریک می‌گویم. نفتی‌ها با زجر آمدند و تیم خوبی بودند. آنها به پر و پای ما پیچیدند اما تجربه ما بیشتر بود و از تجربه خودمان استفاده کردیم و توانستیم برنده شویم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: عبدالله ویسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار