کد خبر: ۱۹۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
هواداران لیورپول از اتفاقاتی که در مراسم اهدای جوایز فیفا رخ داد و نادیده گرفتن شدن محمد صلاح، ستاره این تیم، بسیار ناراحت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیفا پیش از این فهرست سه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۲۱ را اعلام کرده و نام محمد صلاح در کنار روبرت لواندوفسکی و لیونل مسی دیده می‌شد.

با این حال مهاجم لهستانی بایرن موفق شد بالاتر از دو رقیب دیگرش قرار گرفته و این جایزه را از آن خود کند و صلاح نیز پس از لیونل مسی در رده دوم قرار گرفت که از نگاه بسیاری از هواداران لیورپول منطقی به نظر می‌ رسید.

اما مشکل درک تصمیماتی بود که برای انتخاب ترکیب برتر سال فیفا گرفته شده و باعث شد که این ستاره لیورپول جایی در این ترکیب نداشته باشد.

عجایب جایزه THE BEST فیفا

در سیستم انتخاب شده برای این ترکیب که ۴-۳-۳ بود، می‌شد از چهار بازیکن هجومی استفاده کرد که لواندوفسکی و مسی در نوک حمله قرار داشتند و ارلینگ هالند و کریستیانو رونالدو دیگر انتخاب‎ها برای حضور در این ترکیب بودند.

هواداران لیورپول از مشاهده این ترکیب به شدت ناامید و ناراحت شده و بسیاری از آنها با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق اعتراض کرده و مدعی شدند که نادیده گرفتن صلاح نوعی بی‌احترامی نسبت به این بازیکن بوده که از نظر آنها بزرگترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید.

یکی از آنها  در صفحه توییترش نوشت:« چطور بازیکنی که در جمع سه نامزد برتر دریافت جایزه بهترین بازیکن قرار دارد در سطحی دیگر مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرد؟»

عجایب جایزه THE BEST فیفا

دیگری اظهار داشت:« بی‌احترامی‌ای که از سوی این مراسم اهدای جایزه نسبت به صلاح صورت گرفته باعث تاسف است. اگر او بازیکنی اروپایی یا اهل آمریکای جنوبی با همین توانایی‌ها بود به صورت خودکار انتخاب می‌شد.»

یکی دیگر از هواداران لیورپول در صفحه‌اش نوشت:« بی‌احترامی‌ای که دنیای فوتبال نسبت به صلاح دارد واقعا مضحک است.»

یکی از کاربران این شبکه اجتماعی نیز با اشاره به انتخاب عجیب ترکیب برتر ۱۱ نفره نوشت:« این بی‌احترامی نسبت به صلاح عجیب است. من نمی‌دانم او چطور در ترکیب برتر سال فیفا قرار ندارد و ظاهرا حتی در بین ۲۳ نفر برتر هم نیست. باورنکردنی است!»

کاربر دیگری اظهار داشت:« بیشترین بی‌احترامی به یک بازیکن فوتبال در دنیا به محمد صلاح شده است. غیبت او در ترکیب برتر فیفا یک شوخی است. آنها اعتبارشان را از دست دادند. یک رسوایی واقعی.»

عجایب جایزه THE BEST فیفا

یکی دیگر از هواداران لیورپول به نبود هیچ بازیکنی از لیورپول در ترکیب برتر سال فیفا اشاره کرد و کاربری در پاسخ به او نوشت:« چطور صلاح نامزد بهترین بازیکن بود اما در این ترکیب حضور ندارد؟!»

به نظر می‌رسد که این بازیکن مصری نیز احساسی مشابه هواداران لیورپول دارد، چرا که مسی از طریق تماس تصویری در این مراسم مجازی حضور پیدا کرد اما غیبت صلاح به وضوح به چشم آمد.

۲۵۶ ۲۵۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار