کد خبر: ۱۹۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
شهردار سنندج گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به دلیل بضاعت اندک شهرداری بوده چرا که امکانات شهرداری پاسخگوی نیاز شهر سنندج نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به دلیل بضاعت اندک شهرداری بوده است.

شهردار سنندج ضمن عذرخواهی از مسوولان و مردم این شهر، عنوان کرد: دسترسی به داخل کوچه‌ها و محلات با دشواری صورت گرفته و به دلیل برودت هوا منجر به یخبندان شده است.

وی خواستار کمک و مساعدت ارگان‌ها و نهادهای استان در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم شد.

رشیدی وسعت شهر سنندج را چهار هزار و ۵۰۰ هکتار ذکر کرد و گفت: امکانات شهرداری پاسخگوی نیاز شهر سنندج نیست.

بارندگی امسال هشت درصد افزایش یافته است

مدیرعامل آب منطقه ای استان کردستان نیز در این جلسه گفت: میزان بارش‌ها در استان ۱۷۷ میلی‌متر بوده که این میزان هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

آریانژاد افزایش میزان بارندگی امسال را نسبت به میانگین بلندمدت ۲ درصد ذکر کرد.

وی  ضخامت پوشش برف در سقز، بانه و‌ مریوان را ۱،۵ متر ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۲ میلیون مترمکعب آب سد چراغ ویس تخلیه شده و ۳۰ درصد دریچه‌ها رهاسازی شده است.

۲۵۱ تن آرد در سطح شهر سنندج توزیع شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه گفت: تاکنون ۶ هزار ‌ ۲۸۱ کیسه ۴۰ کیلویی مجموعا ۲۵۱ تن آرد در سطح شهر سنندج توزیع شده است.

فرید سپری با اشاره به فعال بودن ۸۰۰ واحد نانوایی در سطح سنندج، اظهار کرد: این واحدها روزانه ۱۰۰ تن آرد مصرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه از لحاظ تولید نان مشکلی در سطح شهر وجود ندارد، تصریح کرد: از آنجا که واحدهای خبازی در داخل کوچه و معابر قرار دارند به دلیل بارش برف و مسدود شدن توزیع آرد مورد نیاز خبازی‌ها با مشکل مواجه شد.

وی تاکید کرد: چهار تیم چند نفره بر عملکرد خبازی‌ها نظارت خواهد کرد.

طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، استان کردستان تحت تاثیر یک سامانه جدید بارشی قرار می‌گیرد و برف و کولاک، مه و وزش باد شدید آسمان استان را فرا خواهد گرفت.

در تمام استان بارش ها به صورت برف پیش بینی شده است.

انتهای پیام/2330/85

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار