کد خبر: ۱۹۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

 

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هولدرهای موبایل از نگاه کاربران ایرانی پرداخته و ویژگی های هر یک را بیان کنیم. پس همراه ما باشید.

 

هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل چیست؟

هولدر یکی از تجهیزات ضروری داخل خودرو می باشد که با کاربرد آن، راننده می تواند با موبایل خود، بدون نگه داشتن در دست، کارهایی نظیر پاسخ دادن به تماس ها، پیدا کردن نقشه از روی تلفن همراه، انتخاب موسیقی و غیره  را انجام دهد.

البته تنها کاربرد این وسیله در خودرو نبوده و می توان در منزل و روی میز کار نیز از آن استفاده نمود. پس می توان بدون این که موبایل را در دست گرفت، با استفاده از هولدر، کارهایی مانند تماشای فیلم آنلاین، خواندن کتاب دیجیتال و غیره را انجام داد.

 

مزایای استفاده از هولدر موبایل:

  • سبب کاهش خطر عدم تمرکز در رانندگی می شود، در نتیجه از تصادف جلوگیری نموده و فرد می تواند از طریق این وسیله بدون این که چشمش را از مسیر بردارد، از گوشی همراه خود استفاده کند.
  • موجب محافظت از گوشی همراه شما در زمان آسیب و ضربه فیزیکی می شود.
  • از لیز خوردن گوشی شما به قسمت های خطرناک مانند زیر پدال، جلوگیری می کند.
  • دید شما به مسیر جلو، محدود نمی شود.
  • می توانید به راحتی و با سرعت، به گوشی همراه خود دسترسی یابید.

 

ویژگی هولدرهای مناسب و مورد رضایت کاربران:

  • طراحی محکم و بادوام
  • قابلیت چرخاندن موبایل به جهات گوناگون
  • نصب و کاربری آسان
  • قرار گرفتن راحت موبایل بر روی آن
  • برداشتن و خارج کردن آسان موبایل از هولدر
  • قابل اطمینان بوده و احتمال سقوط موبایل از آن وجود ندارد.

 

پایه نگهدارنده موبایل باسئوس مدل عمودی:

این هولدر دارای آهنرباهای قوی می باشد که از موبایلتان در زمان رانندگی در سطوح ناصاف جاده و ترمز، محافظت می کند. همچنین دارای طراحی ۳۶۰ درجه بوده که سبب قرار دادن موبایل در تمامی جهات می شود. کیفیت بالا و محکمی داشته و از مقاومت بالایی در برابر فرسودگی برخوردار است.

به دلیل دارا بودن پدهای نرم، سبب می شود که هنگام قرار دادن موبایل بر روی هولدر، خراشی بر روی آن نیفتد.

 

پایه نگهدارنده موبایل دینیال مدل ۰۰۰۷:

هولدر مذکور، طراحی زیبا و خاصی داشته و بسیار کاربردی است. قابلیت نگه داشتن انواع موبایل و تبلت را دارد و از لغزش و لرزش آن ها، جلوگیری می کند.

همچنین جنس هولدر، از فلز مقاوم بوده و دارای رنگ ضد خشی می باشد.

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل stents:

این هولدر با این که ظاهر ساده ای دارد، ولی بسیار کاربردی بوده و دارای رنگ های مختلفی است. همچنین سبک بوده و از پلاستیک مقاوم، تشکیل شده است. از این جهت، به راحتی در جیب و کیف شما قرار می گیرد و می توانید در مواقع نیاز، از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های هولدر مزبور، می توان به توانایی حرکت در چند زاویه و تنظیم آن در زوایای مختلف اشاره نمود.

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل ok stand:

این هولدر با این که فناوری پیچیده ای ندارد، ولی بسیار کارآمد می باشد. ظاهر هولدر به شکل یک جفت دست پلاستیکی انعطاف پذیر بوده که سبب نگه داشتن خوب گوشی موبایل بر روی میز می شود.

 

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل Jxch:

با استفاده از این پایه، می توانید به آسودگی رانندگی کنید. جنس این محصول، قوی و محکم بوده و خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد. همچنین توانایی محکم نگهداشتن موبایل شما را دارد، زیرا مجهز به صفحه مغناطیسی می باشد.

پایه نگهدارنده مذکور، قابلیت چرخش در زوایا و جهات مختلف را داشته و برای استفاده از گوشی، نیازی به برداشتن آن نیست.

 

پایه نگهدارنده گوشی یونیورسال مدل ۲۷۰ درجه:

این پایه، دارای کاربری آسانی بوده و با این که وزن سبکی دارد، بسیار محکم و قوی می باشد. پایه مذکور علاوه بر نگه داشتن انواع مختلف گوشی همراه، دارای قیمت مناسبی نیز است. همچنین با لاستیک های ضد لغزشی که دارد، امنیت گوشی شما را تضمین می کند.

 

پایه نگهدارنده گوشی آکام مدل Aps 0749:

طراحی این نوع از هولدر، کمی متفاوت از سایرین می باشد. زیرا باید به پشت گوشی همراه نصب شده و سپس آن را در محل مورد نظر خود، قرار دهید. کاربرد این هولدر در مواقعی که قصد گرفتن عکس سلفی را دارید، بسیار مناسب می باشد. این پایه قابلیت نصب بر روی داشبورد و دریچه خروجی هوا در خودرو و همچنین قرار گرفتن روی میز یا کامپیوتر را دارد.

نتیجه گیری

هولدرها و پایه نگهدارنده گوشی، با این که ظاهر ساده ای دارند ولی کاربرد بسیار خوبی دارند. از کاربردهای این وسیله می توان به استفاده در هنگام رانندگی، تماشای فیلم، شرکت در کلاس آنلاین و غیره اشاره نمود.

امروزه به دلیل آشنایی بیشتر افراد با این وسیله و تقاضای بالای بازار، تنوع آن نیز افزایش یافته است. به نحوی که می توان انواع مختلفی از هولدر در طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده نمود. به همین دلیل لازم است تا هنگام خرید هولدر، ویژگی های انواع آن را در نظر گرفته و نمونه ای متناسب با نیاز خود تهیه کنیم. همچنین می توان از نظرات کاربران و مشتریان این وسیله نیز استفاده کرد.

در این مقاله به معرفی هولدرهای محبوب از نظر کاربران ایرانی و بیان خصوصیات هر یک پرداختیم، همچنین می توانید برای آگاهی از پرفروش ترین انواع هولدر موبایل در دنیا نیز نگاهی به این صفحه از سایت آمازون بی اندازید. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده و بتوانید هولدر مناسب خود را انتخاب کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار