کد خبر: ۱۹۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر کلیه محورهای استان اصفهان باز است و در صورتی که وزش باد شدید شود، راهداران در کنار پلیس‌راه محدودیت‌های مقطعی اعلام می‌کنند.

مریم تاکی، رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: با توجه به بارش‌های روزهای گذشته و پیش‌بینی سازمان هواشناسی وزش باد شدید را در شب گذشته در محورهای جنوب و جنوب غرب و غرب استان شاهد بودیم.

وی افزود: با توجه به برودت دما و وزش باد شدید کولاک را در بسیاری از مناطق استان داشتیم و در بعضی از مناطق استان با همراهی پلیس راه استان محدودیت‌های مقطعی ترافیک اعلام شد و تردد در مقاطعی از محورها با محدودیت همراه شد.

تاکی با بیان اینکه راهداران از شب گذشته در محورهای استان حضور داشتند و عملیات راهداری زمستانه را انجام دادند، گفت: در شب گذشته به صورت پراکنده در محور سمیرم- یاسوج و برخی از محورهای روستایی شهرستان فریدون‌شهر بارش پراکنده برف داشته‌ایم و در سایر راه‌های استان با وزش باد شدید و پدیده کولاک روبه رو بودیم.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه با حضور به موقع راهداران و همکاری پلیس راه هیچگونه تصادفی را در شب گذشته نداشتیم، بیان کرد: در حال حاضر همه محورهای استان باز است و در صورتی که وزش باد شدید شود، راهداران در کنار پلیس‌راه محدودیت‌های مقطعی اعلام می‌کنند و به محض برطرف شدن کولاک و عادی شدن شرایط جوی اجازه تردد داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم با پلیس و راهداری در این شرایط همکاری لازم را داشته باشند و اصرار نکنند برای تردد در محوری که با توجه به شرایط جوی و درخواست پلیس محدودیت اجرا شده است، تردد کنند.

تاکی ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً در مناطق برفی و یخبندان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تأکید بر اینکه رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی مانند زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی همراه داشته باشند، گفت: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار