کد خبر: ۱۹۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
در گفت و گو با مهر اعلام شد؛
شهرکرد- مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از استقرار توده هوای سرد از جمعه تا اواسط هفته آینده در استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در کوهرنگ به ۱۴ درجه زیر صفر رسید.

مهران چراغ‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: بارش‌ها طی شبانه روز گذشته در چهارمحال و بختیاری چشم گیر نبوده است.

وی با بیان اینکه میزان بارش برف در کوهرنگ شش سانتی متر بوده است، عنوان کرد: ارتفاع برف در این شهرستان به ۵۸ سانتی متر رسیده است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به وزش شدید باد در برخی مناطق استان اشاره کرد و ادامه داد: سرعت باد در برخی نقاط استان ۱۰۴ کیلومتر در ساعت است.

چراغ‌پور با بیان اینکه دمای هوا در چهارمحال و بختیاری کاهش خواهد یافت، گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده توده هوای سرد در استان اسقرار خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در شهرکرد به ۱۱.۹ درجه زیر صفر رسیده است، افزود: کوهرنگ با ۱۴ درجه زیر صفر سردترین و لردگان با ۷.۴ درجه گرم‌ترین مناطق چهارمحال و بختیاری طی شبانه روز گذشته بوده اند.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: کنترل و تنظیم دمای سردخانه‌ها و انبارهای نگهداری سیب زمینی با توجه به کاهش محسوس دما و احتمال یخ زدگی محصولات، تنظیم وکنترل دما، رطوبت و تأمین سوخت گلخانه‌ها و سالن‌های پرورش قارچ با توجه به افت شدید دما طی چند روز آینده و تنظیم دما، رطوبت و تهویه دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار