کد خبر: ۱۹۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
قیمت کالا یکی از مولفه‌های مهم در خرید کالاست. شفاف نبودن قیمت کالا موجب سوء استفاده‌ها در پوشش تخفیف‌های اغوا کننده می‌شود که همواره زیان آن متوجه مصرف کننده نهایی بوده.

این اشکال در شبکه توزیع و عرضه مسئولان ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت را بر آن داشت تا در راستای بند ۲۳ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر شفاف و روان سازی نظام توزیع و قیمت گذاری و روزآمدسازی شیوه‌های نظارت بر بازار با اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالا این شبکه را ساماندهی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار