کد خبر: ۱۹۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۵
این روز ها استفاده از هندفری های بلوتوثی و بدون سیم به دلیل راحتی استفاده و کاربرد های فراوانی که دارند و همچنین ظاهر جمع و جور و شیک آن ها باعث شده که در امور مختلف از جمله برقراری تماس های تلفنی، گوش دادن به موسیقی و سایر کار ها از آن ها به طور گسترده توسط افراد در سنین مختلف و با مشاغل گوناگون استفاده شود.

این روز ها استفاده از هندفری های بلوتوثی و بدون سیم به دلیل راحتی استفاده و کاربرد های فراوانی که دارند و همچنین ظاهر جمع و جور و شیک آن ها باعث شده که در امور مختلف از جمله برقراری تماس های تلفنی، گوش دادن به موسیقی و سایر کار ها از آن ها به طور گسترده توسط افراد در سنین مختلف و با مشاغل گوناگون استفاده شود. یکی از انواع هندزفری های بی سیم، هندزفری های تک گوش می باشد که یکی از کاربردی ترین انواع هندزفری موجود در بازار محسوب می شود. در صورتی که شما هم جز افرادی باشید که در تمام طول روز تلفن شما زنگ خورده و نیاز دارید تا به تماس های مختلف تلفنی حتی خارج از ساعات کاری خود پاسخ دهید، این مدل از هندزفری های بی سیم و تک گوش می تواند یک انتخاب منحصر به فرد و عالی برای شما محسوب شود. این نوع از هندزفری ها کاربرد های گوناگونی دارند که می توانید با داشتن این هندزفری ها از آن بهره مند شوید. شما می توانید علاوه بر پاسخ گویی به تماس های تلفنی خود و یا برقراری این تماس ها، به کمک این هندزفری های تک گوش به موسیقی مورد علاقه خود گوش داده و یا اقدام به پاسخ گویی به پیام های خود در قالب پیام های صوتی و ضبط این گونه پیام ها با کمک هندزفری بی سیم خود نمایید. علاوه بر این با به کار گیری این هندزفری دیگر تلفن همراه تان شما را محدود نکرده و می توانید همزمان با انجام کار های دیگر و آزادانه به مکالمه بپردازید. حال ممکن است از خود سوال کنید که بهترین هندزفری های تک گوش مناسب مکالمه موجود در بازار کدام ها هستند و چطور می توانید خریدی مطمئن از این بابت انجام دهید. برای یافتن پاسخ این پرسش در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین هندزفری تک گوش مناسب مکالمه که می توانید برای خود تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

معرفی برترین هندزفری های تک گوش مناسب مکالمه

هندزفری تک گوش  Plantronics Voyager 5200

این نوع از هندزفری یکی از بهترین انواع هندزفری های تک گوش بلوتوثی موجود در بازار می باشد که می تواند در مکالمات همراه همیشگی شما باشد. طراحی این هندزفری به گونه ای که به راحتی در گوش شما قرار گرفته و فیکس می شود؛ به طوری که لازم نیست نگران افتادن آن باشید. این هندزفری میکروفون بزرگی دارد که صدا شما را از محیطی که در آن قرار دارید جدا کرده و هیچ گونه صدای اضافه یا نویز نیز به مکالمات شما اضافه نخواهد کرد. باتری آن نیز می تواند تا 5 ساعت شارژ نگه داشته و برای مکالمات متوسط روزمره به خوبی جوابگوی نیاز شما باشد.

هندزفری تک گوش Xiaomi Mi mini

این نوع هندزفری می تواند امکانات گوناگونی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به شما عرضه کند. هندزفری تک گوش مدل Mi Mini شیائومی از قابلیت شارژ با کمک پین مغناطیسی برخوردار بوده و همچنین میکروفون به کار رفته در آن از نوع میکروفون MEMS می باشد. این نوع میکروفون قادر است تا صدایی با کیفیت بالا را در حین مکالمات شما منتقل نموده و هیچ گونه نویز هم در استفاده از آن شنیده نمی شود. بلندگوی به کار رفته در این هندزفری نیز از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و حتی اگر در یک محیط پر سر و صدا هم قرار داشته باشید می توانید به راحتی صدای مکالمه و یا موزیک خود را با کمک این هندزفری بشنوید. علاوه بر این ها، ویژگی دیگر این نوع از هندزفری برد به فاصله 10 متری آن می باشد که شما را قادر می سازد با قرار دادن موبایل خود در یک نقطه بتوانید تا فاصله 10 متر در اطراف آن مکالمه کرده و یا موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید.

معرفی برترین هندزفری های تک گوش مناسب مکالمه

هندزفری تک گوش JABRA Talk 35

هندزفری جبرا را نیز در کنار سایر مدل های هندزفری تک گوش موجود  در بازار می توان یکی از محبوب ترین ها به شمار آورد. ساخت این هندزفری به شکلی است که از یک بدنه خوش استایل و کاملا سبک ساخته شده است که ظاهری رسمی به این هندزفری بخشیده است. در این هندزفری همچنین یک گیره نگهدارنده تعبیه شده است که به صورت بیضی بوده و در کنار سر سیلیکونی آن قرار گرفته است. وجود این گیره باعث می شود تا هندزفری به خوبی در گوش شما فیکس شده و دیگر نگرانی از بابت شل شدن و افتادن ان نداشته باشید. علیرغم ظاهر این هندفری، کار کردن با آن بسیار آسان بوده و عملکرد قابل قبولی را نیز از خود نشان می دهد. نسخه بلوتوث به کار رفته در آن از نوع نسخه 3.0 بوده و مانند هندفری شیائومی از قابلیت برد 10 متری نیز پشتیبانی می کند. یک ویژگی منحصر به فرد که در این هندزفری می توان یافت، میکروفون دوتایی آن بوده که از قابلیت نویز کنسلینگ پیشرفته ای هم پشتیبانی می کند. میزان شارژدهی باتری این هندزفری تا 6 ساعت بوده که این میزان برای استفاده های روزمره بسیار قابل قبول و مناسب می باشد.

هندزفری تک گوش QCY Mini 2

برند کیو سی وای یکی دیگر از شرکت های محبوب در زمینه تولید هندزفری های بلوتوثی می باشد که محبوبیت زیادی هم در بین خریداران دارد. مدل هندزفری Mini 2 این برند با بهره مندی از بلوتوث نسخه 5.0 و تکنولوژی کاهش نویز CVC را می توانید در هر دو گوش خود استفاده کنید. این هندزفری به سرعت به دستگاه های مختلف متصل شده و می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید. این هندزفری با وجود تمامی امکانات خود از قیمتی معقول و مناسب برخوردار است که برای کسانی که به دنبال یک هندزفری بلوتوثی تک گوش با قیمت ارزان و مناسب هستند می تواند یک انتخاب ایده آل به شمار رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار