کد خبر: ۱۹۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰
برای گذراندن ایام تعطیل یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها جزیره کیش است. جزیره‌ای با آب‌های نیلگون و سواحل طلایی که همه ایرانیان عاشق آن هستند. در سفر به جزیره کیش مهم‌ترین موضوع، اقامت است. خوشبختانه هتل های کیش جزو بهترین و مجلل‌ترین هتل های ایران هستند و هر امکانات و خدماتی که فکرش را بکنید، ارائه می‌دهند.

قیمت هتل های 5 ستاره کیش در بهمن 1400

برای گذراندن ایام تعطیل یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها جزیره کیش است. جزیره‌ای با آب‌های نیلگون و سواحل طلایی که همه ایرانیان عاشق آن هستند. در سفر به جزیره کیش مهم‌ترین موضوع، اقامت است. خوشبختانه هتل های کیش جزو بهترین و مجلل‌ترین هتل های ایران هستند و هر امکانات و خدماتی که فکرش را بکنید، ارائه می‌دهند.

 برای رزرو هتل های کیش در ابتدا باید یک آشنایی نسبی با این اقامتگاه‌ها داشته باشید و خدمات و امکانات هر یک را بررسی کنید. از طرفی باید قیمت هتل در کیش را بدانید و سپس مطابق با بودجه خود یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب نمایید. بیایید به بررسی بهترین هتل های کیش بپردازیم...

هتل ترنج کیش

فضای داخل اتاق هتل ترنج کیش

از جمله هتل های لوکس کیش باید به هتل ترنج اشاره کنیم. هتلی که در شمال غربی جزیره قرار گرفته است. هتل ترنج در دو فاز ساخته شده؛ فاز اول بر روی آب بوده و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی است. این هتل زیبا دارای ۱۰۰ عدد سوئیت بوده که بر روی دریا ساخته شده‌اند و دارای کف شیشه‌ای هستند.

 از امکانات ویژه این هتل ماشین‌های گلف برای حمل و نقل مسافران است. همچنین باید بدانید هتل‌ ترنج دارای ترانسفر رفت و برگشت رایگان فرودگاهی، اینترنت رایگان، مینی بار، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب‌، رستوران فرنگی، رستوران تاج، سالن اسپا، سالن بیلیارد، مزون، خانه بازی کودک و سالن ورزش است.

از خدمات هتل ترنج نیز می‌توان به آتلیه عکاسی، خدمات خشک‌شویی، اجاره خودرو، اورژانس و سالن بدن‌سازی اشاره نمود. هتل ترنج کیش با معماری فوق‌العاده‌اش، دارای بهترین تخفیفات نیز هست! تخفیف رزرو آنلاین هتل ترنج کیش ۵۸ درصد است. از قلم نیفتد شروع قیمت این هتل از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

هتل مارینا پارک کیش

سوئیت 2 تخته هتل مارینا پارک کیش

یکی از بهترین هتل های کیش، هتل مارینا پارک است. هتل ۵ ستاره مارینا پارک چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای به دریای خلیج فارس دارد و یک نوار ساحلی اختصاصی به متراژ ۷۵۰ متر را برای تفریحات متنوع آبی در اختیار میهمانانش قرار داده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار نموده؛ پس می‌توان هتل مارینا پارک را نوساز قلمداد نمود. هتلی که مساحتش بیش از ۱۰ هکتار است و در ۲ طبقه ساخته شده است. این هتل با ۱۹۰ واحد اقامتی زیبا و مجلل از میهمانان پذیرایی می‌کند.

علاوه بر این هتل مارینا پارک دارای باغی به متراژ ۱۷ هکتار است که فضای سرسبز، آب‌نماهای جذاب و گونه‌های گیاهی متنوعش چشم هر بیننده‌ای را شیفته خود می‌کند. همچنین این هتل به مناطق دیدنی جزیره کیش مانند باغ پرندگان، آکواریوم و پارک دلفین‌ها نیز اشراف دارد. از طرفی به بازارهای معروف جزیره کیش مانند بازار مرجان، بازار کیش مال، بازار پدیده و بازار مریم نیز نزدیک است.

از جمله امکانات باورنکردنی هتل مارینا پارک کیش می‌توان به فروشگاه شکلات و قهوه، فروشگاه فرش دستباف، فروشگاه پوشاک و لوازم ورزشی، گالری لباس و نمایندگی فروش انواع زیورآلات اشاره نمود. اتاق‌های زیبای این هتل امکانات خوبی مانند: میز کار، اینترنت، تخت دو نفره، مبلمان شیک، تلویزیون، آباژور، پرده‌های زیبا و فرش‌های مجللی دارند. اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید، هتل مارینا پارک، بهترین انتخاب است؛ زیرا علاوه بر امکانات و خدمات فوق‌العاده‌اش، دارای ۶۶ درصد تخفیف رزرو آنلاین است. شروع قیمت هتل مارینا پارک کیش از شبی سه میلیون و ۵۰۰ تومان است.

هتل ایران کیش

اتاق لوکس 2 تخته هتل ایران کیش

از دیگر هتل های لوکس کیش می‌توان به هتل ایران اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره بین المللی، امکانات فوق‌العاده خوبی داشته و خدمات مطلوبی دارد. رنگ‌های به کار رفته در هتل ایران بسیار مجلل و شیک بوده و از تجهیزات خوبی برخوردار است. از جمله امکانات این هتل می‌توان اینترنت در اتاق، سالن اجتماعات، فضای سبز، آسانسور، سالن کنفرانس، استخر، روم سرویس، نمازخانه، اعلام حریق، اتاق ورزش، خدمات پزشکی، صندوق امانات، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی، پارکینگ، چای‌خانه سنتی، تاکسی‌سرویس، رستوران، لاندری و سرویس بهداشتی ایرانی را نام برد.

هتلی با ۱۲۸ اتاق و ۳۵۰ تخت که در هفت طبقه ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل ایران فوق‌العاده خوب بوده و دسترسی راحتی به ساحل و دریا دارد. این هتل در میدان امیرکبیر قرار گرفته و به مرکز خرید سارینا، مروارید، فرودگاه بین المللی و بیمارستان کیش نزدیک است. قیمت هتل ایران از یک میلیون و 450 تومان آغاز شده و دارای 56 درصد تخفیف رزرو آنلاین است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از هتل های ۵ ستاره جزیره کیش بوده که در سال ۱۳۸۲ به بهره‌برداری رسیده است. هتلی ۱۳۰ واحدی که دارای اتاق‌های دو تخته و سوئیت‌های ۱ و ۲ خوابه است. این هتل زیبا در ۳ طبقه ساخته شده و دارای امکاناتی به‌روز و شیک است. از امکانات هتل شایگان می‌توان به سالن بدن‌سازی مجهز، اتاق ماساژ، استخر، سونا، جکوزی و سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۰۰ نفر است.

از طرفی این هتل زیبا دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و گریلی است. همچنین دارای چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، کافه تراس و فست فودی است. با توجه به موقعیت مکانی عالی، هتل شایگان به ساحل اشراف داشته و به جاذبه‌های این جزیره مانند: اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها، پارک مرجان‌ها، مجتمع تجاری پانیذ، مجتمع تجاری پردیس ۱ و ۲ نزدیک است. این هتل زیبا نیز دارای ۵۸ درصد تخفیف برای رزرو آنلاین بوده و قیمت هر شب اقامت در هتل شایگان حدود 800 هزار تومان است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش جزو هتل های ۵ ستاره کیش بوده که دارای زمینی به وسعت ۱۲۳ هزار مترمربع است. این هتل در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسیده و اتاق‌هایی با چشم‌انداز رو به دریا و باغ دارد. از امکانات داخل واحدهای اقامتی هتل داریوش می‌توان به تلفن، یخچال، وان، میز کار، تلویزیون، سرویس بیدار باش، تهویه هوا، کمد کفش، کمد لباس، حمام و دوش اشاره نمود. همچنین این هتل زیبا دارای امکانات رفاهی و تفریحی خوبی مانند سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، استخر روباز برای آقایان و... است.

البته باید بدانید هتل داریوش کیش دارای اتاق‌هایی با چیدمان زیبا و بسیار شیک است. از طرفی این هتل به مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، پلاژ ساحلی بانوان، کشتی‌ یونانی، مرکز خرید مروارید، پارک ساحلی مرجان و مرکز خرید مرجان نزدیک است. از معروف‌ترین امکانات هتل داریوش، مجموعه آبی این اقامتگاه است که دارای بهترین تفریحات آبی بوده و همچنین دارای سالن ماساژ برای رفع خستگی است. حتما قیمت هتل های کیش برای شما هم مهم است! شروع قیمت هتل داریوش کیش از سه میلیون و 420 تومان آغاز می‌شود و دارای ۶ درصد تخفیف رزرو آنلاین است.

جمع‌بندی

هتل های کیش کلکسیونی بی‌مثال هستند که بهترین امکانات را به میهمانان این جزیره ارائه می‌دهند. حالا که با بهترین هتل های کیش آشنا شدید و قیمت تقریبی هر کدام از هتل ها را می‌دانید، بهتر است به دنبال رزرو آنلاین هتل موردنظر خود باشید. همان‌طور که می‌دانید با رزرو آنلاین هتل های کیش از تخفیفات آن‌ها نیز برخوردار می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو آنلاین هتل های کیش به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

توجه کنید که قیمت ها و تخفیفات گفته شده برای وبسایت ایران هتل آنلاین است که شما با عضویت در این وبسایت می‌توانید از تخفیفات بیشتری استفاده کنید.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار