کد خبر: ۱۹۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۷
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با بیان اینکه باید از ظرفیت و توانمندی زنان در سطوح مختلف کارشناسی و حتی مدیریتی استفاده شود، گفت: حضور بانوان در دخانیات یک افتخار است.

اخبار شرکتها؛‌ محمد شیخان امروز یکشنبه در مراسم ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت مقام زن با اشاره به ویژگی‌های این حضرت و تربیت فرزندان صالح گفت: 2 فرزند حضرت زهرا س جزو امامان معصوم ما هستند که مسیر درست، راه و روش زندگی، درس عزت، پایمردی، ایثار و گذشت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانوان در کشور ما گفت: بانوان عزیز هم در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و هم امروز در عرصه پیشرفت کشور نقش آفرینی مهمی داشته و دارند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات افزود: هر جای از تاریخ ایران و انقلاب اسلامی را ورق می زنیم و هر موفقیتی را ملت ما به آن می رسند، نقش بانوان در این موفقیت مشهود و برجسته است.

شیخان حضور بانوان در شرکت دخانیات را یک افتخار برای این شرکت دانست و افزود: شرکت دخانیات امروز این افتخار را دارد که در جامعه خود، بخشی زیادی از پرسنل اش متشکل از خواهران عزیز، مادران و همسران فداکاری است که در پیشبرد اهداف شرکت  زحمات و تلاشهای بی شائبه ای را متقبل می شوند.

وی جامعه زنان دخانیات را یک جامعه فعال، با نشاط، پرانرژی، متخصص و باتجربه توصیف کرد و اظهار داشت: خرسندیم که مجموعه دخانیات با حضور شما بانوان پررنگ تر و قوی تر شده است.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با اشاره به نقش زنان در عرصه اجتماعی، اقتصادی و کار آفرینی، این نقش را کاملا مشخص و مبین توصیف کرد و گفت: بخش زیادی از زنان و خواهران کشور ما در عرصه کار آفرینی، تولید و اشتغال فعال هستند و موفقیت هایی را داشتند و این جزو افتخارات کشور ما است.

شیخان گفت: در شرکت دخانیات هم این ظرفیت باید به گونه‌ای فراهم شود که بخش زیادی از مجموعه خواهران هم در سطوح مختلف کارشناسی و حتی مدیریتی قرار بگیرند و از توانمندی آنها استفاده شود.

وی افزود: اینکه بعضا در برخی ادارات دولتی یک نگاهی وجود دارد که فعالیت کارشناسان خواهر را محدود می کند و یا اینکه مسیری را برایشان باز نمی کند تا آنها در لایه های بالای مدیریتی قرار بگیرند، یک کم لطفی و نادیده گرفتن ظرفیت و توان خواهران و زنان جامعه ماست.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات تصریح کرد: احساس، باور و یقین ما این است که هر جا به خانمها میدان داده شد، آنها حتی پیشگام تر و موفق تر از مردان عمل کردند.

شیخان گفت: باید این باور را در شرکت دخانیات بوجود بیاوریم و از ظرفیت خواهران گرامی استفاده شود و اگر این اتفاق بیفتد من مطمئنم شرکت دخانیات در حوزه های مختلف به رشد و پیشرفت و تعالی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: لازمه تحقق این امر این است که در گام اول در حوزه منابع انسانی شرکت، یک تحولی ایجاد کنیم و آئین نامه هایی که فضای حضور موثر زنان را پیش بینی نکردند، تغییر دهیم. 

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات اضافه کرد: باید با بازنگری آئین نامه ها و سیاست های شرکت، از ظرفیت و توانمندی خواهران شرکت دخانیات نهایت استفاده را داشت.

شیخان با تاکید بر اینکه باید در همه عرصه ها اعم از بازرگانی، فروش، صادرات و حتی در حوزه تولید و کشاورزی از ظرفیت بانوان بصورت هدفمند و تخصصی استفاده کرد، افزود: تجربه نشان داده که هر جا به نظم، دقت، سرعت، امانتداری، حفظ بیت المال و حتی دلسوزی بشتری نیاز داشتیم حضور یک خانم و خواهر باعث موفقیت بهتری شده است.

وی گفت: هر نهاد، سازمان و شرکت خود را از حضور بانوان توانمند محروم کند، دچار خسران و ضرر می شود. ما نمی‌خواهیم شرکت دخانیات دچار همچین اشکالی باشد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با اشاره به ضرورت تامین رفاه پرسنل دخانیات گفت:  باید منابع درآمدی شرکت افزایش یابد تا بتوان رفاه کارکنان را تامین کرد. 

شیخان گفت: تامین رفاه، امنیت، آرامش و بهره مندی از مزایای کارکنان بسیار مهم است و یکی از ماموریت مهم پیش روی ماست.

در پایان مراسم از تیم های اول، دوم و سوم مسابقات طناب کشی ویژه روز زن تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین به برگزیدگان مسابقه فرهنگی ویژه این روز جوایزی اهدا شد.

در این مراسم همسر شهید ذبیع الله دودانگه از شهدای شرکت دخانیات بعنوان مهمان ویژه حضور داشت و از ایشان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار