کد خبر: ۱۹۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۳۶۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان طی چهار سال آینده احداث خواهد شد.

به گزارش فارس، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری دادگستری قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان و توانمندسازی آنان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

 وی اضافه کرد: در کنار تامین اشتغال، مسکن و تقویت روحیه خودباوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی از عواملی است که به توانمندسازی مددجویان منجر می‌شود.

صباغیان ادامه داد: برای ارتقای خدمت‌رسانی حقوقی و قضایی به مددجویان، با کانون وکلا، مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه و کانون خدمات قضایی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌ایم.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان زیربنای توانمندسازی است، افزود: در همین راستا با تعامل مجلس و دولت برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب تبصره ۱۶ فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست کمیته امداد خودکفایی مددجویان و کاستن از جامعه هدف است، خاطرنشان کرد: باید گلوگاه‌های تولید فقر در کشور گرفته شود که راهکار آن ایجاد اشتغال، کنترل تورم، مهار نقدینگی است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با اشاره به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی با مشارکت وکلا و کارشناسان دادگستری در استان‌های مختلف، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های خدمت‌رسانی کمیته امداد مراکز نیکوکاری است که امروز شاهد آغاز به کار یکی از آنها در دستگاه قضایی هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار