کد خبر: ۱۹۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اگر به نتیجه بازی امروز نگاه نکنیم، قرقیزستان واقعا از لحاظ بدنی خوب بود و ما را تحت فشار گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت‌های منطقه آسیای مرکزی (کافا) به مصاف قرقیزستان رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد. فرشته کریمی ملی پوش کشورمان و زننده ۲ گل ایران در این مسابقه درباره بازی با قرقیزستان صحبت‌هایی انجام داد.

فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هدف ما از شرکت در رقابت های کافا این بود که آمادگی تیمی خودمان را حفظ کنیم، زیرا به خاطر کرونا ما ۲ سال از شرایط تمرین و بازی ها دور بودیم. اگر به نتیجه بازی امروز نگاه نکنیم، قرقیزستان واقعا از لحاظ بدنی فوق العاده خوب بود و ما را تحت فشار گذاشت. فوتسالیست های ایرانی با توجه به نبوغ و تکنیک مهارتی که دارند امروز نشان دادند که با خلاقیت فردی چه نتیجه ای می توان کسب کرد. هدف ما در این تورنمنت قهرمانی است و نسبت به ۳ تیم دیگر این رقابت ها آماده تر هستیم.

بانوان فوتسالیست کشورمان فردا بار دیگر برابر قرقیزستان قرار خواهند گرفت. این بازی ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که شهریور ماه سال آینده در امارات برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار