کد خبر: ۱۹۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
سخنگوی قوه قضائیه: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در دوره تحول و تعالی در قوه قضائیه صورت گرفت توجه جدی به وضع زندانیان بود.

بازدید از زندان‌ها بمنظور رفع مشکلات و ساماندهی زندانیانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ذبیح اله خدائیان در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: شش ماه از دوره تحول و تعالی در قوه قضائیه گذشته و در این مدت اقدامات بسیار مفید و موثری در راستای اهداف قوه قضائیه صورت گرفته و گام‌هایی برای اجرای عدالت برداشته شده گام‌هایی که کاربردی بوده و نقش موثری در احقاق حق داشته است.
وی گفت: یکی از این اقدامات که از همان ابتدا شروع شد توجه جدی به وضع زندانیان بود چرا که زندانیان از اقشار آسیب پذیر هستند که دسترسی به مسئولان ندارند و اگر توجه جدی به آن‌ها صورت نگیرد حق آن‌ها ضایع می‌شود بنابراین رئیس قوه قضائیه از همان ابتدای شروع کار دستور دادند که مسئولان قوه قضائیه با زندانیان دیدار کنند که هزاران مورد بازدید از زندان‌ها صورت گرفت که در ساماندهی زندانیان بسیار مهم بود.
آقای خدائیان افزود: همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات فراهم کردن زمینه دیدار زندانیان با خانواده آن‌ها بود که این دیدار‌ها حضوری و یا با تماس تلفنی تسهیل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار