کد خبر: ۱۹۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
گروه استان‌ها ــ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های عمرانی و اجرایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد را با جدیت پیگیری و در راستای اتمام هر چه سریع‌تر آن‌ها اعتبارات لازم اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسر عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد بانک‌های استان اردبیل اظهار داشت: جذب اعتبارات تسهیلات اشتغال‌زایی در استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا در راستای حل مشکلات افراد واجد شرایط و واحدهای تولیدی استان برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آید.

وی بیان کرد: تسهیلات ارائه شده مربوط به طرح‌های خوداشتغالی و اشتغال خانگی در نظر گرفته شده که از شهریور ماه امسال تاکنون 460 فقره تسهیلات جمعاً به مبلغ 21 میلیارد تومان برای مددجویان بهزیستی و دو هزار و 650 فقره تسهیلات به مبلغ 94 میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، بیان کرد: تسریع در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و اشتغال خانگی به مددجویان و جذب صد درصدی اعتبارات ابلاغی به استان اردبیل از این محل را در دستور کار قرار داده و برای بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال استان برنامه‌های جدی و اساسی در نظر داریم.

عبداللهی اظهار کرد: درصدد هستیم پروژه‌های عمرانی و اجرایی با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصد را با جدیت پیگیری کنیم که به همین منظور دستگاه‌های اجرایی درصدد هستند طرح‌های خود را در اولویت قرار داده و در تکمیل و افتتاح طرح‌ها مشارکت جدی داشته باشند که این موضوع به نوبه خود برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: 855 میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه‌ها برای امسال در نظر گرفته شده که انتظار داریم با مشارکت جدی بانک‌های عامل شاهد تکمیل و اجرای طرح‌ها در اسرع وقت باشیم که در این زمینه تمام دستگاه‌های اجرایی باید وضعیت و شرایط لازم را تعیین تکلیف کنند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

عبداللهی افزود: اجرای طرح‌ها با شاخص بالا را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه اعتبارات خوبی برای پروژه‌های استانی با پیشرفت فیزیکی بالا در نظر گرفته شده که پیگیری‌های مستمر و جدی در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: به دنبال اجرای طرح‌های تسهیل‌گری و تسریع‌بخشی برای تسریع در روند اجرای پروژه‌ها هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/144/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار