کد خبر: ۱۹۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
«خزعلی» با حضور در مانور امداد و نجات هلال‌احمر گیلان از نمایشگاه دست‌سازه‌های زنان سرزمین من بازدید کرد.

بازدید معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه دست‌سازه‌های زنان سرزمین من

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده امروز پس از حضور در گیلان در مانور امداد و نجات هلال‌احمر گیلان حضور یافت و از نمایشگاه دست‌سازه‌های زنان سرزمین من بازدید به عمل آورد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در این نمایشگاه از غرفه‌های رشتی دوزی، عروسک بافی، حصیربافی، صنایع چوبی، گل و گیاهان تزئینی و دارویی، فرش و گلیم‌بافی که توسط زنان سرپرست خانوار ساخته می‌شود بازدید کرد و از نزدیک شنوای مشکلات و خواسته‌های آنان شد.

بانوان کارآفرین، هنرمند و سرپرست خانوار گیلانی در این نمایشگاه خواستار ارائه وام‌های کم‌بهره و تسهیلات ارزان‌قیمت برای پیشبرد اقدامات و ارتقای هنر صنایع‌دستی خود شدند و پیشنهادات و خواسته‌هایی را مطرح کردند.

تسهیل در ارائه بازار‌های فروش و تأسیس نمایشگاه و بازار دائمی صنایع‌دستی در گیلان از دیگر خواسته‌های بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در گیلان بود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نیز پس از گفت‌وگو با این بانوان کارآفرین بر افزایش کیفیت محصولات به‌منظور حضور در نمایشگاه‌ها و بازار‌های بین‌المللی، مهارت‌آموزی و آموزش دائمی و ارزان‌قیمت به زنان سرپرست خانوار و تأسیس نمایشگاه و بازار دائمی صنایع‌دستی در استان گیلان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار