کد خبر: ۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
دیلی صباح خبر داد:
شرکت ملی نفت ترکیه همانند کشورهایی نظیر هند و پاکستان بر روی منابع انرژی در کشورهای آفریقای مرکزی متمرکز شده است و در این راستا در تلاش است تا به استخراج نفت در آنگولا بپردازد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از دیلی صباح؛ شرکت نفت ترکیه در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در آنگولا به منظور استخراج نفت است.
 
این اقدام در راستای حرکت دیگر کشورها نظیر هند و پاکستان برای تماس با کشورهای آفریقای مرکزی صورت گرفته است.
 
به نقل از منابع آگاه، تحقیقات این شرکت به جای منابع آبی در منابع خاکی صورت می گیرد چراکه تحقیقات در آب های عمیق هزینه بر است و بسیاری از شرکت های بین المللی در این مناطق در حال فعالیت هستند.
 
به گفته مقامات وزارت انرژی و منابع طبیعی ترکیه، شرکت نفت ترکیه بر روی جستجوی منابع انرژی در دیگر کشورها متمرکز شده است. همچنین آنها گفتند که آنگولا یکی از کشورهایی است که از ارجحیت بیشتری برخوردار است.
 
بر اساس این گزارش، حجم سرمایه گذاری داخلی این شرکت که در سال 2002 حدود 90 میلیون دلار بود، در حال حاضر، به نزدیک یک میلیارد دلار رسیده است. این شرکت در نظر دارد تا میزان سرمایه گذاری خود را در سال آینده به 2.4 میلیارد دلار برساند که از این میزان 700 میلیون دلار به سرمایه گذاری های داخلی تعلق دارد.
 
ممکن است این ارقام با توجه به رشد و توسعه اقتصادی شمال عراق و همکاری های تجاری با ایران افزایش یابد.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار