کد خبر: ۱۹۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
هنگامی که مجیدی در طبقه اول حضور نداشته، سارقان با باز کردن گاوصندوق مدارک مهم و مقداری وجه نقد را سرقت کردند.

دستبرد سارقان به خانه فرهاد مجیدی؛ گاوصندوق را بردند!

منزل مسکونی فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران شب گذشته در نیاوران مورد سرقت قرار گرفته است. مجیدی که در ویلای دو طبقه در محله مذکور سکونت دارد شب گذشته برای ملاقات با مادرش به طبقه دوم رفته که سارقان وارد خانه می‌شوند.

ایلنا گزارش داد هنگامی که مجیدی در طبقه اول حضور نداشته، سارقان با باز کردن گاوصندوق مدارک مهم و مقداری وجه نقد را سرقت کردند.

سرمربی آبی پوشان تهران پس از متوجه شدن از سرقت صورت گرفته با پلیس تماس گرفته و تحقیقات برای یافتن سارقان از این رو آغاز شده است.

این در حالیست که فارس از سرقت کلی گاوصندوق سرمربی استقلال خبر داد و نوشت: سارقان با به سرقت بردن گاو صندوق خانه مجیدی خسارت سنگینی به سرمربی استقلال زدند.

بنا بر این گزارش فرهاد مجیدی شب گذشته در خانه ویلایی خود متوجه سرقت از منزلش شد.سرمربی استقلال وقتی به خانه خود که 2 طبقه است مراجعه کرد متوجه سرقت گاو صندوقی شد که در آن وسایل گرانقیمتی داشت. سارقان در اقدامی عجیب گاو صندوق سنگین خانه مجیدی را در فرصت مناسب از منزل وی خارج کرده ‌اند و خسارت سنگینی به وی زدند.

مجیدی بعد از این جریان با پلیس تماس گرفت و از آنها خواستار پیگیری سرقت از منزلش شد. اما در گاو صندوق مجیدی چه محتویاتی وجود داشت؟ وی به پلیس اعلام کرده  چند ساعت گرانقیمت، پول نقد، دلار و چک‌هایی داشته که گم شدن آنها برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد.قرار شد سرمربی استقلال برای اعلام سرقت چک ها به بانک مراجعه کرده و چک‌های خود را مسدود کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار