کد خبر: ۱۹۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان سمنان از اجرای بیش از 200عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان نبی الله خدابخشی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت:  کودک ونوجوان قشر تاثیر گذار و در عین حال تاثیر پذیر جامعه هستند و باید در جهت افزایش سطح آگاهی این قشر نسبت به انقلاب اسلامی که ۴۳ سال قبل به وقوع پیوسته تلاش شود تا مفاهیم بدرستی تبیین شود و این نسل بتواند با ذهنی روشن حرکت و هویت خود را بشناسند و سرباز نظام شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عرصه جهاد تبیین اظهار کرد: در حال حاضر در بی سابقه ترین حجمه دشمن در عرصه فضای مجازی قرار گرفته ایم و باید با مسئله شناسی و فهم درست مسائل به هوشیاری نسل جدید نسبت به انقلاب اسلامی کمک شود.

خدابخشی امید آفرینی و توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از ضروریات حال حاضر جامعه دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و در حوزه کودک و نوجوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از 200عنوان برنامه به مناسبت این ایام پیش بینی شده است،اذعان کرد: این برنامه با همکاری  وحمایت تشکیلات مردم نهاد انجام خواهد گرفت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان در رابطه با اهم برنامه های این ایام به راه اندازی نخستین مرکز نیکوکاری کودک و نوجوان با عنوان سایه بان امید، راه اندازی آسمان نمای بادی با رویکرد خداشناسی، و برگزاری نشست گفتمان انقلاب اسلامی با حضور نوجوانان و دعوت از کارشناسان مذهبی و اجرای رایگان نمایش عروسکی "خرگوش باهوش" اشاره کرد.

این مقام مسئول  همچنین از اجرای ویژه برنامه پیک امید خبر داد و در رابطه با آن عنوان کرد: این برنامه با رویکرد سفر به مناطق محروم و کم برخوردار با هدف شادی  و مهارت آموزی انجام خواهد گرفت.

خدابخشی به برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه مخاطبان کودک و نوجوان با حضور مقامات استانی  و شهرستانی اشاره کرد و افزود:در این ویژه برنامه مجموعه آثار هنرهای تجسمی اعضای کودک و نوجوان در قالب یک نمایشگاه  در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار