کد خبر: ۱۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
استاندار لرستان‌:
«زیویار» با بیان اینکه چشم اندزهای موزه دفاع مقدس لرستان آینده نگرانه است، گفت: در ساخت این مرکز فرهنگی همه ویژگی‌های اقلیمی، فرهنگی و تاریخی لرستان در نظر گرفته شده است.

توجه به ویژگی های  بومی لرستان در ساخت موزه دفاع مقدس این استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز ‌در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌هایی که تاکنون برای ساخت  مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان صورت گرفته است  وصف ناشدنی و ستودنی است.

وی با بیان اینکه چشم‌اندازهای موزه دفاع مقدس لرستان آینده نگرانه است، افزود: در ساخت این مرکز فرهنگی همه ویژگی‌های اقلیمی، فرهنگی و تاریخی لرستان در نظر گرفته شده ‌و عقبه‌ این کار به انقلاب اسلامی و هویت فرهنگی و ملی  مردم لرستان بر می گرد‌د‌.

زیویار با اشاره به اینکه کلنگ این مکان مقدس 10 سال  پیش زده شده است، گفت: اگر اعتباراتی که همان ابتدا در نظر گرفته شده با سرعت بیشتری تخصیص می‌یافت، این موزه دفاع مقدس در سنوات گذشته به بهره برداری می‌رسید.

‌استاندار لرستان با اشاره به سفر ریاست جمهوری به این استان، تصریح کرد: در رئیس جمهور به لرستان اعتبار قابل توجهی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان اختصاص یافت.

‌رئیس شورای هماهنگی دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت 92 درصدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: از ویژگی‌های برجسته این مرکز فرهنگی توجه به جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و مکان های آموزشی است.

وی با تاکید به اینکه همه ارگان‌ها باید با وحدت و همگرایی برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن موزه دفاع مقدس لرستان تلاش کنند، عنوان کرد: تعهدات دولت در خصوص تخصیص اعتبار به مر‌کز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار