کد خبر: ۱۹۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم در دو مجموعه پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید گرگان اکران خواهد شد.

محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۶ اثر چهلمین جشنواره فیلم فجر از روز جمعه ۱۵ بهمن ماه در سالن شماره یک و دو پردیس سینمایی کاپری و سالن شماره یک سینمای عصر جدید شهرستان گرگان به نمایش در خواهد آمد.

رعیت ادامه داد: دسته دختران و ضد، شهرک، علف زار، شادروان، برف آخر، شب طلایی، موقعیت مهدی، بدون قرار قبلی، بیرو، مرد بازنده، هناس، ملاقات خصوصی، ماهان، خائن کشی، ۱۶ فیلم هستند که در جشنواره فجر اکران می شوند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت سینماهای میزبان چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان گلستان باتوجه به وضعیت کرونایی، منوط به مصوبات ستاد کرونا خواهد بود، گفت: در حال حاضر برای اکران فیلم ها ۲ سانس ۱۷ و ۱۹.۳۰ برای سینمای عصر جدید و ۱۷.۳۰ و ۲۰ سالن یک کاپری و ۱۹.۳۰ و ۲۱.۳۰ برای سالن شماره دو پردیس سینمایی کاپری پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی اکران این فیلم ها بر اساس ضوابط دستورالعمل های ستاد کرونای استان و با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

وی یادآور شد: اکران جشنواره فیلم فجر در گلستان از ۱۵ بهمن ماه شروع می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار