کد خبر: ۱۹۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
ناصر محمدخانی:
ناصر محمدخانی ملی پوش فوتبال کشورمان می گوید امارات هم مثل عراق درتهران حرفی برای گفتن نخواهد داشت و بازنده زمین مسابقه را ترک خواهد کرد.
خبرورزشی -

ناصر محمدخانی مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه گلزنی به امارات را نیز در کارنامه اش دارد به خبر ورزشی گفت: امارات تیم منسجمی نیست و مطمئن باشید در مقابل ایران حرف خاصی برای گفتن خواهد داشت و مثل عراق بازی را واگذار خواهد کرد اگرچه عراقی ها خیلی شانس آوردند که تنها یک گل خوردند اما بعید میدانم امارات گلهای زیادی نخورد.

وی افزود: در دهه ۶۰ امارات نام آوازی نداشت و هر بار مقابل ایران بازی می کرد به راحتی شکست می خورد خود من در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۴ دروازه این تیم را باز کردم و ما با سه گل توانستیم بر حریف خود غلبه کنیم رویهمرفته امارات اگرچه پیشرفت‌هایی داشته اما همواره مقابل ایران بازنده بوده است.

محمدخانی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی نیز گفت: بچه ها کاری کردند کارستان و با وجود اینکه در آستانه حذف از جام جهانی قرار داشتند توانستند خودشان را پیدا کنند و دوباره تبدیل به قدرت اول فوتبال آسیا شوند و حالا هم یکی از زودهنگام ترین صعود های خود را به جام جهانی جشن گرفتیم و سهمیه اول آسیا شدیم و جا دارد به همه مردم این اتفاق خوشایند را تبریک بگویم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی مثل بازی‌های مقدماتی سربلند باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار