کد خبر: ۱۹۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
وزیر آموزش و پرورش گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی در کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش: محور فعالیت‌های دهه فجر امسال، مدارس خواهد بوددکتر یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ "گلبانگ انقلاب اسلامی" در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: مدارس در تمام ایام دهه فجر با شرکت در برنامه هایی همچون ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، گلباران مزار شهدا و دیگر برنامه‌های فرهنگی علمی و ورزشی حضور جدی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: محور فعالیت های دهه فجر امسال مدارس خواهند بود و بخش کشوری این فعالیت ها افتتاح طرح ها راشامل می شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت های فرهنگی هم گفت : معاونت پرورشی فرهنگی به برگزاری جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره شهدا که در کرمان مراسم اختتامیه آن انجام شد، خواهد پرداخت.

نوری افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی بین مدارس منطقه ای ، شهرستانی ، کشوری و المپیادها نیز از دیگر فعالیت های فرهنگی این وزارتخانه به ویژه در ایام دهه فجر است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری درباره اعتبار آب و برق مصرفی مدارس هم گفت: با تشکر از کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ، امسال نیز این اعتبار در نظر گرفته شده اما سقف آن الگوی مصرف است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار