کد خبر: ۱۹۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در مجموع ۲۳۲ طرح گازرسانی با صرف یک‌هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در مجموع ۲۳۲ طرح گازرسانی با صرف یک‌هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۹۶ طرح از این تعداد در شهرها و روستاهای استان افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال ۴۹ روستای جدید با صرف ۶۷۰ میلیارد ریال به شبکه گاز متصل می‌شوند.

به گفته وی، با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی روستایی در مجموع ۲ هزار و ۷۴۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از گازرسانی به ۱۳۳ واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد و گفت: همزمان با این ایام فرخنده  ۳۶ طرح گازرسانی نیز در سطح استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، در دهه فجر امسال عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۵ روستای کردستان و یک پروژه ایمن سازی با اعتباری بالغ بر۶۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلید می‌خورد.

انتهای پیام/2330/71

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار