کد خبر: ۱۹۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با افتتاح 42 پروژه در ایام دهه فجر برای 100 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.


لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اینکه در دهه فجر ۴۳ پروژه در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود، گفت: این پروژه‌ها برای بیش از ۱۰۰ نفر شغل پایدار ایجاد می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد ۳۵ پروژه بهره برداری و هشت پروژه کلنگ زنی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی هستند.

فرماندار ویژه دهلران خاطر نشان کرد: برای بهره برداری و کلنگ زنی این طرح‌ها ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل‌های ملی، استانی و نفت هزینه شده است.

صادقی ادامه داد: این طرح‌ها در مجموع منجر به اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر شده اند.

ویگفت: حوزه جهاد کشاورزی هفت پروژه، بنیاد مسکن ۱۳، برق رسانی ۶، صنعت، معدن و تجارت ۴، عمران روستایی از محل دهیاری‌ها ۱۰، عمران شهری یک، ورزشی یک و در بهداشت و درمان نیز یک پروژه در دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می‌شوند.

فرماندار ویژه دهلران دهه فجر را فرصتی برای بیان خدمات نظام و دولت به مردم برشمرد و گفت: مدیران در این ایام خدمات و اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

صادقی،کار و خدمت جهادی را از برنامه‌های دولت سیزدهم برشمرد و عنوان کرد: خدمتگزاران مردم در شهرستان باید با کار و تلاش مضاعف زمینه تسریع در خدمات رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان را فراهم کنند.

او بر ضرورت هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم‌های دهه فجر با محوریت مردمی تاکید کرد و گفت: در این ایام دیدار‌های مردمی در شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار