به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجتبی شفیعی در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت واگنسازی تهران، اظهار کرد: شرکت واگنسازی ظرفیت بسیار خوبی برای ساخت، اورهال و تعمیر و نگهداری واگنهای مترو دارد و عقبماندگی اعتباری این شرکت برای تعمیرات اساسی واگنها باید بهفوریت تأمین شود.
وی با اشاره به مشکلات و نیاز این شرکت به تأمین قطعات اساسی، گفت: در صورت تأمین اعتبارات، این شرکت خواهد توانست بخش بزرگی از نیازهای حمل و نقلی در بخش مترو را تأمین کند. اُوِرهال 50 رام قطار نیز جزو دستورهای شهردار تهران است که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم در سال 1401 اجرایی شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه در جذب منابع این حوزه فعالتر عمل کرده و موضوع قرارداد تأمین 630 واگن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: با توجه به فرسودگی تجهیزات و خالی بودن انبارهای قطعات، شرکت واگنسازی و شرکت بهرهبرداری مترو باید بهصورت عملیاتی همه تلاش خود را بکنند تا شرایط بهتر شود.
وی در این جلسه ضمن سپاسگزاری از زحمات پوربصیر، رئیس هیئت مدیره پیشین، گفت: امیدوارم آقای گلشنی با توجه به تجربیات ارزشمندی که در جایگاه مدیرعاملی این شرکت کسب کردهاند بهعنوان رئیس جدید هیئت مدیره همچنان به این شرکت کمک کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به سرپرست جدید این شرکت نیز گفت: آقای مقدمی با حوزه فعالیت این شرکت کاملا آشناست و تسلط کافی بر حوزه مسئولیت خود دارد؛ تخصص و ابتکار عمل وی باعث تحولات مثبتی در شرکت واگنسازی خواهد شد.
علی امام، مدیرعامل شرکت راهآهن شهری تهران و حومه (مترو) نیز در این جلسه با اشاره به هدف تأسیس این شرکت گفت: هدف شرکت واگنسازی، تأمین واگن و همچنین تعمیر و نگهداری قطارهای مترو است. شرکت واگنسازی تهران بیشترین تجربه ساخت واگن را در کشور داراست اما متأسفانه در طول چهار سال گذشته، شهرداری تهران تعهدات قانونی خود را در مورد این شرکت انجام نداد و از ظرفیت این شرکت و تجربیات مدیرانش استفاده نکرد.
به گزارش تسنیم، محمود مقدمی بهعنوان سرپرست جدید شرکت واگنسازی تهران جایگزین مجتبی گلشنی و مدیرعامل پیشین رئیس هیئت مدیره شرکت شد.
انتهای پیام/