کد خبر: ۱۹۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):
سرهنگ «سامانلو» گفت: 12 بهمن سال 1357 پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ روی داد که سرآغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) شد.

پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ در سال 57، سرآغاز پیروزی انقلاب شدسرهنگ «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن عرض تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر، یادآور مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها، رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های مردان و زنانی است که عاشقانه پای انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم ستم‌شاهی ایستادگی کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: 12 بهمن سال 1357 روزی است که امام خمینی (ره) پس از 14 سال تبعید به آغوش ایران اسلامی بازگشتند و مورد استقبال میلیونی انقلابیون و مردم ایران قرار گرفتند. شاه و آمریکا هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که امام خمینی (ره) پیروزمندانه به ایران بازگردند و رژیم ستم‌شاهی را ریشه‌کن کنند.

سرهنگ سامانلو گفت: سردمداران رژیم پهلوی برای ممانعت از ورود امام به کشور دست به هر دسیسه‌ای زدند اما نتوانستند در برابر سیل خروشان مردم انقلابی و مبارز کاری را از پیش ببرند و بختیار نخست‌وزیر وقت در 9 بهمن 57 اعلام کرد که فرودگاه مهرآباد امروز باز خواهد شد و هیچ ممانعتی برای ورود امام به کشور وجود ندارد.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) بیان داشت: در 12 بهمن سال 1357 پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ روی داد که شور و شوق مردم در آن روز وصف‌ناشدنی است؛ این روز که یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران شد، سرآغازی بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود که امیدواریم به فضل الهی این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) بپیوندد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار