کد خبر: ۱۹۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
در ادامه در نظر داریم اطلاعات مفیدی برای خرید این دو دستگاه صوتی در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، باید و نبایدهای لازم برای خرید رکوردر زوم و خرید میدی چیست؟ آیا شما نیز قصد خرید این نوع از تجهیزات صوتی را دارید؟ قیمت پیشنهادی برای خرید چقدر است؟ از کجا می توانیم لوازم صوتی مرغوب و اصل را به قیمت مناسب خریداری کنیم؟ در ادامه در نظر داریم، اطلاعات مفیدی برای خرید این دو دستگاه صوتی در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

خرید رکوردر زوم به عنوان یک رکوردر حرفه ای برای صدا در سال های اخیر در اولویت بسیاری از مهندسین صدا و افراد فعال در حوزه ی موسیقی بوده است. این مدل از رکوردر ها به دلیل داشتن کارایی فوق العاده و مزیت عالی توانسته اند در مقایسه با بسیاری از مدل های قبلی طرفداران زیادی به دست آورند. این دستگاه توانایی آن را دارد ۶ قطعه صوتی را با کیفیت ۲۴ بیت/۹۶ کیلو هرتز به طور همزمان ضبط کند. ناگفته نماند این محصول در مقایسه با مدل های مشابه خود، هزینه ی بسیار مناسبی برای خرید پیشنهاد می دهد.

مشخصات فنی رکوردر زوم

برای خرید رکوردر زوم لازم است ابتدا با مشخصات فنی آشنا شوید، در این صورت می توانید متناسب با نیازهای موجود، با اطمینان خاطر این محصول را سفارش دهید. از مهمترین مشخصات فنی رکوردر زوم می توان موارد زیر را نام برد:

افکت دارد

اندازه صفحه نمایش "۲.۰

زمان رکورد WAV۰۳:۰۸:۰۰ & MPIII ۳۴:۴۳:۰۰

صفحه نمایش رنگی

فانتوم پاور دارد

فرمت ضبط WAV & MP۳

منبع تغذیه برق USB Bus Powered & ۴xAA Battery

ورودی آنالوگ ۴xCombo

نرخ نمونه گیری ۹۶kHz

عمق بیت ۲۴Bit

ورودی میکروفون (پری آمپ) ۴xXLR+۲

ورودی ساز دارد

خروجی آنالوگ دارد

خروجی هدفون دارد

USB ۲.۰ دارد

خرید رکوردر زوم ارزان

خرید رکوردر زوم ارزان قیمت اگرچه در ابتدا وسوسه برانگیز است ولی فراموش نکنید دلیلی ندارد یک فروشگاه محصول اصل و با کیفیت خود را به قیمت ارزان بفروشد. به همین دلیل سعی کنید کیفیت رکوردر زوم را برای خرید در اولویت قرار دهید. قرار است یک بار این نوع از تجهیزات را خریداری کرده و برای مدت زمان طولانی از کارایی آنها استفاده کنید.

در بازار نمونه های تقلبی رکوردر زوم بسیار زیاد است. با انتخاب یک مرکز فروش مطمئن و دریافت گارانتی لازم برای خرید، از کیفیت و اصل بودن این نوع از تجهیزات می توان به مقدار زیاد راضی بود. رکوردر زوم یکی از محبوب ترین تجهیزات برای ضبط صدا می باشد. کارآمدی مطلوب این دستگاه سبب شده است که از آن بتوان در تهیه فیلم، مستند، رپورتاژ به مقدار زیاد استفاده شود. در مقایسه با کیفیتی که این دستگاه دارد، قیمت پیشنهادی برای خرید آن بسیار مناسب است.

خرید رکوردر زوم

میدی کنترلر چیست؟

میدی کنترلرها به تنهایی صدا ندارند بلکه با استفاده از سینتی سایزهای موجود درون نرم افزارهای موسیقی، می توانند نواختن را انجام دهند. در واقع آنها رابط بین کاربر و نرم افراز هستند. که به وسیله ی کابل به کامپیوتر وصل می شوند. از مهمترین قابلیت آنها می توان به افتر تاچ اشاره کرد. افتر تاچ می تواند شدت فشار های وارد شده بر روی کلیدها را کنترل کند. در صورتی که کلاویه ها را به آهستگی فشار دهید صدای کمتری را تولید می کند. از دیگر قابلیت این نوع از تجهیزات صوتی می توان به Pitch اشاره کرد که با استفاده از این قابلیت می توان صدا را در لحظه بم یا ریز کنیم.

خرید میدی

برای خرید میدی با انتخاب یک فروشگاه معتبر در حوزه ی فروش تجهیزات صوتی می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. میدی انتخاب شده باید متناسب با سبک موسیقی شما باشد، در این صورت می توانید از کارایی آن به مقدار زیاد راضی باشید. از مهمترین نکات دانستنی برای خرید میدی کنترلر این است که اکثر ما بر این باور هستیم که میدی انتخاب شده باید دارای کلیدهای زیاد و تعداد اکتاو بسیار باشد تا سودمند بوده و کیفیت کار ما را افزایش دهد ولی همواره اینطور نیست. اگر تجربه ی کافی در این حوزه ندارید، می توانید مشاوره لازم را از افراد کاربلد به دست آورید. بسیاری از مراکز فروش تجهیزات صوتی خدمات مشاوره ی رایگان را در اختیار شما قرار می دهند.

خرید میدی

قیمت خرید رکوردر زوم و میدی کنترلر چقدر است؟

قیمت خرید تجهیزات صوتی با توجه به پارامترهای مختلف، متفاوت است. به همین دلیل برای خرید رکوردر زوم یا خرید میدی نمی توان یک نرخ ثابتی را در نظر گرفت. از سوی دیگر در بازار فعلی به دلیل تورم حاکم و ناپایداری شدید در نرخ دلار، شاهد افزایش قیمت انواع مختلف از تجهیزات صوتی هستیم. از سوی دیگر سودجویان بسیاری نیز هستند که به منظور جلب توجه خریدار، معمولا برای فروش میدی یا رکوردر زوم غیر اصل و بی کیفیت، قیمت بسیار کمتری را پیشنهاد می دهند. به همین دلیل تاکید ما آن است سعی کنید مراکز معتبر را برای خرید در اولویت قرار دهید تا بتوانید از کیفیت آن راضی باشید.

هرگاه هزینه بسیار کمتر از قیمت استاندارد در بازار برای شما پیشنهاد شد در این صورت به کیفیت و کارایی آن شک کنید. دلیل از خرید این نوع از قطعات، افزایش کیفیت نهایی صدا است. اگر کارایی تجهیزات صوتی مطلوب نباشد، در این صورت نمی توانید از مزیت آنها بهره مند شوید.

مرکز خرید تجهیزات صوتی گلها استور

شما لایق بهترین خدمات هستید. به همین دلیل ما درصدد آن هستیم که همواره بهترین فروشگاه ها را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی از کیفیت نهایی راضی باشید. گلها استور به عنوان یک فروشگاه آنلاین در حوزه ی فروش انواع مختلف از تجهیزات صوتی توانسته است توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این فروشگاه برای فروش همه محصولات موجود در لیست خود، گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده است. به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر، خرید رکوردر زوم و خرید میدی را در اولویت قرار دهید.

در صورت داشتن هرگونه سوال برای سفارش میدی یا کنترلر یا خرید تجهیزات استودیویی تردید نکنید با شماره های موجود در وب سایت گلها استور http://golhastore.ir/ تماس بگیرید. کارشناسان بخش فروش توضیحات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای استعلام قیمت نیز می توانید به بخش فروش تجهیزات صوتی در سایت مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار