کد خبر: ۱۹۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
خودرو برقی مرسدس بنز EQS 450+ سال ۲۰۲۲، برای اولین بار لقب خودرو لوکس برقی را به خود اختصاص داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  تا به حال یک خودروی لوکس در بخش خودروهای الکتریکی وجود نداشته، حتی با وجود اینکه تسلا مدل اس خودرویی گران قیمت است، اما جزو خودروهای لوکس به شمار نیامده است اما اکنون مرسدس بنز EQS به عنوان اولین خودرو لوکس برقی شناخته می شود.

مرسدس بنز EQS ۲۰۲۲ اکنون برای آن جایگاه انحصاری در خط تولید این برند لوکس مبارزه می‌کند. تسلا مدل S یک فضای داخلی ۴۵ هزار دلاری  با بسته باتری گران قیمت و تعدادی موتور الکتریکی قدرتمند ارائه می شود، در مقابل EQS دارای یک فضای داخلی لوکس است، همه چیز در آن با چرم و مواد با کیفیت بالا پوشانده شده و در عین حال تمام امکانات آن قابل تنظیم است.

سطح کابین با نور ال‌ای‌دی پوشانده شده است که می تواند محیطی کاملا سرگرم کننده برای گذراندن وقت باشد که اگر راننده به آن علاقه ای نداشته باشد می تواند آن را خاموش کند (مگر اینکه راننده به چنین قابلیتی علاقه‌مند باشد). داشبورد Hyperscreen موجود با یک صفحه شیشه‌ای ۵۶ اینچی که سه صفحه نمایش را می‌پوشاند، باعث می‌شود راننده به تمام امکانات دسترسی داشته باشد.

مرسدس بنز EQS ۴۵۰+ سال ۲۰۲۲، اولین خودرو برقی لوکس نامیده شد
 

اما بالاتر از هر چیز دیگری، طراحی فضای داخلی است که مکانی برای گذراندن وقت است، داخل این فضا با مواد با کیفیت پوشیده شده است. سه صفحه نمایش وجود دارد که شامل یک پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، یک صفحه نمایش مرکزی ۱۷.۷ اینچی و یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی برای سرنشین جلو می شوند. 

مرسدس بنز EQS ۴۵۰+، اولین خودرو برقی لوکس نامیده شد
 
شگفتی و لذت؛ این قابلیتی است که یک خودروی لوکس باید ارائه دهد و از نظر برد، EQS دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. مدل ۴۵۰+ آزمایش شده دارای امتیاز برد 563 کیلومتری است.
مرسدس بنز EQS ۴۵۰+ سال ۲۰۲۲، اولین خودرو برقی لوکس نامیده شد
 

مورد توجه ترین بخش EQS، ترمز‌ها هستند به طوری که طی آزمایش های انجام شده، این سیستم به خوبی عمل کرده است. مرسدس بنز گفت که EQS نرخ شارژ بیش از ۲۰۰ کیلووات دارد و می تواند در ۵۵ دقیقه از ۱۷% به ۱۰۰% برسد.

مرسدس بنز EQS ۴۵۰+ سال ۲۰۲۲، اولین خودرو برقی لوکس نامیده شد

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار