کد خبر: ۱۹۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
عضو شورای شهر تهران دهه فجر را فرصتی طلایی برای یادآوری آرمان‌های انقلاب در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: دغدغه اول شورای شهر تسهیل خدمت رسانی به مردم است.

زهرا شمس احسان در گفت و‌گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب گفت: آرمان بزرگ امام (ره) از آغاز نهضت انقلاب در سال ۴۲ دستیابی به آرمان استقلال، آزادی و حاکمیت مردم بر مردم در سایه احکام الهی دین اسلام بود.

وی افزود: خدمت صادقانه به مردم همواره از مهمترین توصیه های امام و رهبر انقلاب به مسوولان بوده و با وجود برخی نواقص، قطار خدمت رسانی به مردم در حال حرکت است. 

این عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی افزایش حضور زنان در جامعه با حفظ جایگاه رفیع مادری و همسری بود که استناد این موضوع هم آمار و ارقام است و زنان به برکت  انقلاب حضوری چشمگیر و فعال در حوزه های مختلف دارند که البته برای حضور موثرتر آنها در حوزه های فرهنگی و ورزشی باید برنامه ریزی بیشتری داشت. 

شمس احسان در ادامه با اشاره به نقش شورای شهر در خدمت رسانی به مردم گفت: شوراها یکی از مهمترین ارکان خدمت رسانی به مردم است که حتی در دورافتاده ترین روستاها نیز بر کار مدیریت شهری نظارت دارند. وی دغدغه اول شورای شهر فعلی تهران را کمک به تسهیل خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری عنوان کرد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مهمترین مباحث در همین ارتباط موضوع شهر دوستدار خانواده است که مصادیق فراوانی از جمله تسهیل تردد مادر و کودک، سالمندان و افراد آسیب پذیرتر را شامل می‌شود. 

شمس احسان مناسب سازی شهر و اماکن برای تردد اقشار آسیب پذیر را دغدغه دیگر خود عنوان کرد و‌ گفت: در این حوزه برنامه های خوبی در شورای شهر در دست تهیه است که تلاش می‌کنیم از این آزمون مهم سربلند خارج شده و شرمنده مردم شریف تهران نباشیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار