کد خبر: ۱۹۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی شهر پردیسان قم همزمان با ایام الله دهه فجر و شب شهادت امام هادی (ع)، در مسجد حضرت زینب (س) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره شهدای روحانی پردیسان قم همزمان با ایام الله دهه فجر، در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام  «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و مسئول سازمان بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم، طی سخنانی با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: در سال ۹۸ اعضای کنگره ۴ هزار شهید روحانی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدند و گزارش دادند و ایشان فرمودند: «این کنگره‌های شهدای روحانی بهتر است در قم انجام بگیرد چرا که قم جایگاه و مکانت این شهیدان بوده است.»

وی ابراز داشت: قرار است همایش‌هایی قبل از کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور در تمام استان‌ها از جمله قم برگزار شود.

اکبری ادامه داد: اول اسفند سال جاری قرار بود کنگره برگزار شود، مقدمات فراوانی نیز صورت گرفت، اما متاسفانه با ویروس کرونا روبرو شدیم و به تاخیر افتاد.

مرثیه سرایی «عبدالملکی» و اجرای گروه سرود «پرچمداران زینبی» از بخش‌های این مراسم بود؛ همنین در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اسناد شهدای روحانی برپا شد.

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روحانی پردیسان قم

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روحانی پردیسان قم+ تصاویرمراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روحانی پردیسان قم

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار