کد خبر: ۱۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
دومین بازارچه مرزی خرده فروشی گازوئیل جنوب استان سیستان و بلوچستان، فعالیت خود را در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان آغاز کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مهر، عبدالله گیتی منش با اشاره به راه اندازی دومین بازارچه مرزی خرده فروشی گازوئیل جنوب استان سیستان و بلوچستان، گفت: بنابر سیاست‌های کلان وزارت نفت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر راه اندازی تاسیسات خرده فروشی گازوئیل در نقاط مرزی، ریمدان به عنوان دومین بازارچه مرزی فعالیت خود را برای خرده فروشی این فرآورده نفتی (گازوییل) آغاز کرده است.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار بابیان این که تاسیسات خرده فروشی گازوییل درنقطه صفر مرزی ایران – پاکستان و در محل بازارچه مرزی ریمدان، بنا شده است، تصریح کرد: این تاسیسات که شامل دو مخزن ذخیره سازی هزار لیتری است، در ١٦٠ کیلومتری شهرستان چابهار قرار دارد.
 
این مقام مسئول هدف از راه اندازی این بازارچه را فروپاشی زنجیره قاچاق فرآورده های نفتی در استان های مرزی و صیانت از سرمایه های ملی کشور عنوان کرد و افزود: نخستین بازارچه مرزی خرده فروشی گازوییل جنوب سیستان و بلوچستان نیز ادیبهشت امسال، در شهرستان سرباز ( ١٩٠ کیلومتری شهرستان چابهار) راه اندازی و فعال شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: