کد خبر: ۱۹۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 1715 پروژه در حوزه جهاد کشاورزی با سرمایه‌گذاری 7696 میلیارد تومان در کل کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز برنامه خبری وزارت جهاد کشاورزی به مناسب دهه فجر با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

بنابراین گزارش وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت این ایام 1715 پروژه کشاورزی در کل ایران در بخش‌های مختلف افتتاح می‌کند

در این مراسم، محمد قربانی، معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در باره این پروژه‌ها‌ گفت: این پروژه ها به تعداد 1715 پروژه با سرمایه گذاری 7696 میلیارد تومان در کل کشور افتتاح می‌شود.

به گفته معاون امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، باغبانی بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را در این افتتاح‌ پروژه‌ها به خودش اختصاص داده، است همچنین صنایع کشاورزی 22 درصد، آب و خاک 22 درصد و تولیدات دامی 18 درصد این پروژه‌ها را شامل می شود.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های کشاورزی، کاهش ضایعات در افتتاح این پروژه‌ها و پیاده‌سازی سیاست‌های کشاورزی کشور، از اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

‌* سیاست های محوری وزارت جهاد کشاورزی

قربانی افزود: تمهیداتی اندیشیده شده است تا با روش های جدید سرمایه‌گذاری‌، حجم سرمایه گذاری در سال 1401 مضاعف‌ شود.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در‌‌باره پروژه‌های استانی ا‌ین وزارتخانه‌ گفت: به تفکیک استان‌‌ها در این ایام در استان اصفهان 272 پروژه‌، در استان سیستان و بلوچستان 201 پروژه، در استان ‌خراسان رضوی 161 پروژه داریم که این استان‌‌ها از این نظر جایگاه های اول تا سوم را د‌ر کشور دارند.

وی تأکید کرد: نگاه وزارت جهاد کشاورزی توزیع متعادل سرمایه‌گذاری و زیر ساخت‌های تامین کننده امنیت غذایی در کشور است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار