کد خبر: ۱۹۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
مدیرعامل بانک صادرات ایران در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان این بانک با آرمان‌های امام(ره):
حجت‌اله صیدی در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) تاکید کرد: وظیفه ما در نظام بانکی کمک به توانمندسازی و تاب‌آوری اقتصاد کشور است و با این رویکرد می‌توانیم شعارهای بلند حضرت امام (ره) و راهبردهای ارزشمند مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم.

مقاوم‌سازی اقتصاد، لازمه استقلال مورد نظر امام و رهبری است

حجت‌اله صیدی در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) تاکید کرد: وظیفه ما در نظام بانکی کمک به توانمندسازی و تاب‌آوری اقتصاد کشور است و با این رویکرد می‌توانیم شعارهای بلند حضرت امام (ره) و راهبردهای ارزشمند مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم. در نظام بانکی نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر در بیش از ۲۰ هزار شعبه در تلاشند تا اقتصاد کشور بالنده‌تر و شکوفاتر شود و گره از مشکلات مردم بگشاید.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان این بانک همزمان با ایام‌الله دهه فجر، با اهدای گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
حجت‌اله صیدی در این مراسم اظهار کرد: بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان راه و اهداف امام خمینی(ره) با عزت و سربلندی ادامه دارد و شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که ایشان به ملت آموختند، توسط رهبر بزرگوار انقلاب در مفهوم اقتصاد مقاومتی متبلور است. ما در شبکه بانکی برای تحقق این هدف و تجدید پیمان با این آرمان‌ها حضور یافته‌ایم. بنابراین خستگی نخواهیم شناخت تا کشور اسلامی ما مستقل و سربلند باقی بماند.
وی در جمع مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با اشاره به این که نماینده ۶۰ هزار شاغل و بازنشسته و بیش از ۲۵۰ هزار نفر خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستیم که اگر مشتریان و صاحبان حساب بانک را نیز در نظر بگیریم، این تعداد به بیش از ۲۰ میلیون نفر خواهد رسید، هدف از حضور در مرقد مطهر را تجدید میثاق با روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: سه عبارت کلیدی و عمیق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از بدو انقلاب شعار محوری مردم شد؛ عباراتی که درخصوص آنها کتاب‌ها و مقالات زیادی نوشته شده و پژوهش‌های زیادی صورت گرفته است.
صیدی با یادآوری تاریخ مبارزات مردم ایران در صد ساله گذشته گفت: استقلال همواره آرمان و هدف مردم سربلند ایران بوده است.
وی با گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، گفت: یکی از مهمترین نکاتی که جمهوری اسلامی برای تحکیم پایه‌های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، به آن دست یافته است، قوی‌تر شدن در حوزه اقتصاد است و قطعا کشور بدون اقتصاد قوی نمی‌تواند به معنای واقعی مستقل باشد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان این که ایران در عرصه نظامی به دستاوردهای بزرگی در دفاع و بازدارندگی فعال رسیده است، تاکید کرد: این مسیر در عرصه اقتصاد نیز که با معیشت مردم سروکار دارد، باید طی شود.
صیدی اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک مفهوم ارزشمند در منویات مقام معظم رهبری، مورد اشاره قرار داد و گفت: این مفهوم در دنیا مفهوم شناخته‌شده‌ای است و نشان از تاب‌آوری اقتصاد دارد. برای تاب‌آوری باید در زمینه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها اقدامات مناسبی صورت گیرد که البته در این مسیر با کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی مواجهیم و باید بکوشیم تا کشور به جایگاه سزاوار خود دست یابد.
مقاوم‌سازی اقتصاد، لازمه استقلال مورد نظر امام و رهبری است
نام:
ایمیل:
* نظر: