کد خبر: ۱۹۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
در حال حاضر قیمت بیت کوین به محدوده مقاومتی 45,500 دلار تا 47,000 دلار واکنش نشان داده است. از طرفی، اندیکاتور استوکستیک آر‌اس‌آی (Stochastic RSI) نشان می‌دهد که در تایم فریم روزانه، اشباع خرید بر معاملات بیت کوین غلبه کرده است؛ لذا انتظار می‌رود که طی ساعات و روزهای آینده، قیمت اصلاح خود را انجام دهد.

در حال حاضر قیمت بیت کوین به محدوده مقاومتی 45,500 دلار تا 47,000 دلار واکنش نشان داده است. از طرفی، اندیکاتور استوکستیک آر‌اس‌آی (Stochastic RSI) نشان می‌دهد که در تایم فریم روزانه، اشباع خرید بر معاملات بیت کوین غلبه کرده است؛ لذا انتظار می‌رود که طی ساعات و روزهای آینده، قیمت اصلاح خود را انجام دهد. در این مطلب می‌خواهیم به تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین در هفته سوم بهمن ماه 1400 بپردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (هفته سوم بهمن 1400)

اصلاح مدنظر می‌تواند تا سطح حمایت 43 هزار دلار ادامه پیدا کند. در صورت شکست این حمایت، نقطه بعدی برای بازگشت احتمالی سطح 40 هزار دلار خواهد بود. واکنش قیمت به هر کدام از این سطوح می‌تواند منجر به افزایش فشار شود و در نتیجه، شکست محدوده مقاومتی 45.5 هزار دلار تا 47 هزار دلار محتمل خواهد بود. در صورت شکست این ناحیه مقاومتی، می‌توان به صعود قیمت تا محدوده مقاومتی بعدی در بازه 51.5 هزار دلار تا 53 هزار دلار امیدوار بود.

در صرافی بیت 24 (bit24.cash)، علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان مشاهده لحظه ای قیمت وجود دارد.  برای آگاهی از روند قیمتی کلیه ارزهای دیجیتال، می‌توانید به صفحه قیمت لحظه ای رمز ارزها  مراجعه کنید:

https://bit24.cash/pricing

نام:
ایمیل:
* نظر: