کد خبر: ۱۹۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
بعد از باخت پرسپولیس در سوپرجام ایران خیلی ها علیه مهدی عبدی و مهدی شیری جبهه گرفتند.
خبرورزشی -

با تصمیم یحیی گل محمدی در مورد اخراج مهدی شیری، فضا تا حدی به نفع این بازیکن عوض شد و خیلی ها گفتند مشکل پرسپولیس فقط این بازیکن نیست هر چند که عملکرد شیری هم چندان خوب نبوده و به خصوص در بازی با فولاد عملکرد مثبتی نداشت. حتی اخراج او هم به دلیل اشتباه بچگانه ای بود که انجام داد. با این حال به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی با اخراج  مهدی شیری به بقیه بازیکنانش پیام داده که اگر بازیکنی ضعیف باشد و انتظارات را برآورده نکند، تحمل نخواهد کرد و او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهد.

در همین راستا شنیدیم یکی دو بازیکن دیگر پرسپولیس هم در معرض خطر قرار دارند و باید رضایت گل محمدی را در بازی‌های آینده جلب کنند.

خیلی‌ها می‌گویند چرا یحیی ابتدای فصل شیری را کنار نگذاشت و چرا در همین بازی با فولاد به جای او از وجود منوچهر صفروف که بهترین دفاع راست آسیا هم شده بود، استفاده نکرد؟

اینها سوالاتی است که به کادر فنی برمی‌گردد و طبعا هیچ کس بهتر از یحیی گل محمدی نمی تواند پاسخی برای آنها پیدا کند اما باید منتظر باشیم و ببینیم آیا شوکی که یحیی از طریق اخراج مهدی شیری به تیمش وارد کرد در دور برگشت لیگ جواب می‌دهد یا نه؟ گفتنی است پرسپولیس یکشنبه آینده در مشهد مهمان نساجی مازندران است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار