کد خبر: ۱۹۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
حجت الاسلام «شریف‌تبار» گفت: برخی‌ها در تبیین دستاورد‌های نظام دچار لکنت زبان هستند درحالی که دستاورد‌های نظام را باید با صلابت و قدرت بیان کرد و این دستاورد‌ها فوق انتظار است.

برخی در بیان دستاوردهای نظام و انقلاب دچار لکنت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در نشست با بسیج اساتید مازندران با اشاره به تبیین مأموریت‌ها و اشتراک آن توسط نهاد‌های همسو و هم افزا و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی دارای اهداف مشترک اظهار داشت: هر گروه و نهاد‌ی دارای امتیازاتی است و وجود اشتراک می‌تواند حرکت‌های هم افزا را ایجاد کند.

وی با اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی و تحول در عرصه‌های فرهنگی، بازتعریف برخی فعالیت‌ها و عناصر و مؤلفه‌ها افزود: در این حوزه اولویت‌های اصلی تعیین و ترسیم شده و فعالیت‌های قرآنی، مجامع مذهبی، انجمن مداحان، مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و ... نیازمند بازتعریف است.

حجت الاسلام شریف تبار گفت: در طی سال‌ها در حوزه تجمیع شبکه‌های مردمی انقلاب کار‌های خوبی انجام شد، ولی از نظر شبکه داری دچار ضعف هستیم و تعریف از شبکه داری نیازمند بازتعریف جدیدی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندرانبا بیان این نکته که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، هر تلاشی جهاد نیست، یادآور شد: تلاشی که در مسیر مبارزه با خط دشمن نباشد، جهاد نیست و سازمان تبلیغات اسلامی در دور جدید به دنبال تبیین گفتمان‌هایی است که برگرفته از رهنمود‌ها و فرامین عالی‌ترین مقام نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید براینکه روشنگری باید در قالب مدل هماهنگ و منسجم صورت گیرد، بیان داشت: دشمن در حال جنگ ترکیبی است و بارانداز اصلی آن بر قبضه و ترور افکار عمومی متمرکز شد و قصد دارد ناکارآمدی نظام را نشانه رفته است و سرمایه اجتماعی نظام را مورد تهدید قرار دهد.

این مسئول یکی از مؤلفه‌های اقتدار را سرمایه اجتماعی ذکر کرد و بیان داشت: راهکار‌هایی که در خلق و حفظ سرمایه‌های اجتماعی نیاز است را مورد توجه قرار دهیم و از تضعیف آن جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به تبیین جهاد امیدآفرینی در دهه فجر خاطرنشان کرد: امروز دشمن چهره به چهره با مخاطبان و افراد در ارتباط است و قبضه افکار عمومی هدف اصلی دشمن است و باید مدل تبیین و روشنگری را متناسب با شرایط جدید ترسیم کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی یکی از موضوعات جهاد تبیینی به شمار می‌رود، زیرا جهاد تبیینی شعاری نیست بلکه دارای قالب و رسانه‌ای است که باید موضوعات مختلف از جمله مسائل راهبردی، مسائل جاری و معارف را در آن قرار دهیم.

وی با اظهار اینکه در تبیین دستاوردها، شناخت اساس برنامه دشمن امری ضروری است، تصریح کرد: باید مخاطبان را به این سمت سوق دهیم که در زمین دشمن بازی نکنند و این مسائل در نظام تبیین، قابل پیگیری است.

حجت الاسلام شریف‌تبار با عنوان اینکه برخی افراد در سنگر مواجهه با دشمن درست عمل نکردند، گفت: متأسفانه برخی‌ها در تبیین دستاورد‌های نظام دچار لکنت زبان هستند درحالی که دستاورد‌های نظام را باید با صلابت و قدرت بیان کرد و این دستاورد‌ها فوق انتظار است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار