کد خبر: ۲۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از بازرسی و پیگیری شکایت‌‌های سهامداران از سازمان بورس و اوراق بهادار در این کمیسیون خبرداد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از اقتصادنیوز ، گزارش‌ها حاکی از این بوده که کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، در تازه‌ترین اقدام خود، طرح تحقیق و بازرسی از سازمان بورس و اوراق بهادار را کلید زده است. اما دلیل اصلی تحقیق و بازرسی از این سازمان چیست؟ در این مورد رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت شکایت‌هایی از سوی برخی سهامداران به مجلس شده است که در حال رسیدگی هستیم.  
 
محمد‌علی پور‌مختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در این باره به می‌گوید: ما در حال پیگیری شکایت‌هایی که از طرف سهامداران بورس شده است هستیم. این شکایات در مورد پایین آمدن سهام و شاخص‌های بورس است.
 
او ادامه داد: متاسفانه افراد حقیقی یعنی مردم که بورس سرمایه گذاری کرده‌اند متضرر شده‌اند. آنها بر این باورند که سازمان بورس تهران مسوولیت خود را به درستی انجام نداده است.
 
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: ما با توجه به این موضوع کار را دنبال خواهیم کرد تا بررسی کنیم که مشکل از کجاست و چر این اتفاقات می‌افتد و هفته به هفته و روز به روز شاهد افت این شاخص‌ها هستیم.
 
پور‌مختار در پایان بیان کرد: اصل موضوع این است و با این هدف این موضوع را دنبال می‌کنیم تا اعتماد به بورس برگردد، زیرا بورس تنها جایگاه رسمی است که می‌تواند منابع مختلف را جمع‌آوری کند و در خدمت اقتصاد کشور به خصوص تولید قرار دهد.
برچسب ها: نمایندگان ، بازرسی ، بورس
نام:
ایمیل:
* نظر: