کد خبر: ۲۰۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
فرماندار پیشوا گفت: دور‌ هم جمع شدیم تا به استکبار جهانی بگوییم که این انقلاب را به قیمت خونمان حفظ خواهیم کرد و به عهدی که در خرداد ۴۲ با امام بستیم همچنان پایبند هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا  در مراسم روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز ملت ایران اسلامی بار دیگر اعلام کردند که در همه شرایط پای آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ است.

فرماندار پیشوا گفت: افتخار می‌کنیم که در این دیار انقلابی پیرو ولایت و از پیشتازان ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی هستیم.

تاجیک نوری افزود: امروز در سراسر ایران اسلامی، دور‌ هم جمع شدیم تا به استکبار جهانی بگوییم که این انقلاب را به قیمت خونمان حفظ خواهیم کرد و به عهدی که در خرداد ۴۲ با امام بستیم همچنان پایبند بوده و  گوش به فرمان ولی خودمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) هستیم.

وی بیان داشت: از همه شهروندان خوب و و‌لایتمدار شهرستان پیشوا به ویژه نسل چهارم و پنجم انقلاب که آینده این مملکت در دستان آنهاست، تشکر می‌کنم که با حضور پرشور خود در راهپیمایی با آرمانهای شهدا و امام تجدید میثاق کردند. 

همچنین از اعضای شورای تامین، امام جمعه، اصحاب رسانه، اعضای ستاد دهه فجر، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همه دستگاه‌ها و نهادها قدردانی نموده و بیشترین سپاس خود را از مردم خوب این دیار شهیدپرور دارم که در همه شرایط پیرو ولایت و‌ پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار