کد خبر: ۲۰۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: همه ما باید در کشور هوشیار باشیم، نفود عامل اصلی تهدید کشور است، بخصوص مسوولانی که در مراکز تصمیم گیر هستند باید بصیرت داشته باشند تا افراد نفوذی در تصمیمات آنها تاثیر نگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: ایام دهه مبارک و ۲۲ بهمن را خدمت مردم ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا که صاحبان واقعی انقلاب هستند تبریک عرض می کنم ، همان طور که مردم ایران در ۴۳ سال گدشته پشتیبان انقلاب اسلامی بودند، در گام دوم انقلاب هم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

فرمانده ارشد انتظامی ویژه شرق استان خطاب به مردم گفت: در گام دوم انقلاب به مردم ایران اسلامی ایران نوید می دهیم که به انتهای تارکی رسیدیم، دشمنان نظام هم به این نتیجه رسیده اند که تحریم ها دیگر فایده ندارد و باید با مذاکرات مشکلات را حل کند، از دولت مردان می خواهم به فکر معیشت و رفاه نردم باشند.

عزیزی گفت: در حال حاصر در حال مذاکره هستیم تا مشکلات و تحریم ها را رفع کنیم، در کنار تحریم ها قرار داد های اقتصادی منعقد می کنیم و در ادامه  مذاگرات آخرین دستاوردهای نظامی خود را آزمایش و رونمایی می کنیم و هدف از این اقدامت این است که نشان دهیم دولت و مردم روی پای خود ایستاده اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: درآمد های کشور نسبت به چند سال قبل افزایش یافته و به زودی شیرین این در آمدها را خواهند چشید، مسوولان خادم مردم هستند، مسوولان  باید در بین مروم باشند و خود را از مردم جدا نداند.

وی بیان داشت: وظیفه جوانان انقلابی این است که از ابزارهایی که دشمن استفاده می کند به نظام و انقلاب ضربه بزند استفاده کنیم و از سیاه نمایی، توطئه، تخریب نظام جلوگیری کنیم، دشمن از حوزه دیپلماسی در ۴۰ سال گذشته استفاده کرده و به کشور ضربه وارد کرده باید در مذاکرات هوشیار باشیم تا در دام دشمنان قرار نگیریم.

عزیزی در ادامه خطبه ها تصریح کرد: دشمن از حوزه رسانه استفاده می کند تا به کشور ضربه بزند، باید جوانان انقلابی به عنوان افسران جنگ نرم در میدان حضور داشته باشند، با داشتن دانش رسانه ایی از توطئه های دشمن عبور خواهیم کرد، باید از ابزارهایی که دشمن برای علیه ما استفاده می کند بهرمندی لازم در جهت پاسخگویی استفاده کنیم تا فشار رسانه ای دشمن برای روی ما و جامعه  تاثیر نگدارد.

وی خاطر نشان کرد: بکی از مولفه های قدرت در جهان افزایش جمعیت است، اگر قرار است در کشور جمعیت کشور زیاد شود باید حوزه بهداشتی و درمانی و زیر ساختهای اقتصادی، صنعتی  افزایش پیدا کند که در این حوزه دستاوردهای خوبی بدست آمده این دستاورد هابه معیشت مردم تاثیر ۶نی گذارد. 

وی به پیشرفتهای حوزه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: در زمان پهلوی امکانات فرهنگی و تربیتی ۱ و نیم بوده ولی این امکانات در حال حاضر با وجود بیشترین مشکلات سه برابر سده است، در حوزه سواد آمار موجود با سوادی زنان روستایی در زمان انقلاب ۴ درصد بوده ولی این آمار به ۷۴ درصد رسید است، ارزش مبادلات تجاری کشور نسبت به سال ۱۳۵۷ که هیچ گونه مشکلی از نظر تجارت وجود نداشته ۴ برابر شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز در کشور بیش از ۱۱۲۳ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند، و با توجه به فرمایشات مسوولان شرکت گاز و به امید خدا در شش ماه آینده همه روستاهای کشور از نعمت گاز بهره مند می شوند.

عزیزی افزود: در حوزه های علمی پیشرفتهای خوبی داشته که این پیشرفت ها حاصل تلاش شبانه روزی جوانان و دانشمندان کشور اشت که این رتبه های برتر را برای کشور بدست اوردند، در حال حاضر رتبه اول مقاله های علمی در منطقه و رتبه ۱۶ جهان را بدست آورده ایم و روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: به جرات می توتنم بگویم در منطقه هیچ اتفاقی بدون نظر و اراده های جمهوری اسلامی رخ نمی دهد که کشور عزیزمان ایران در آن نظر و اداره ای نداشته باشد  این امر نشان دهنده امر قدرت حبهه سیاسی و دیپلماسی کشور است.

وی تاکید کرد: همه ما باید در کشور هوشیار باشیم، نفود کشور را تهدید می کند، باید بینشو بصیرت داشته باشیم و در مقابل نفوذ ها ایستادکی کنیم، باید مقابل نفوذ آگاه باشیم، بخصوص مسوولانی که در مراکز تصمیم گیر هستند باید بصیرت داشته باشند تا افراد نفوذی در تصمیمات ان تاثیر نگذارد.

عزیزی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارندگی دارد، زمان آن گذشته که دشمن بزند و فرار کند، اگر دشمن به کشور ضربه وارد کند بی شک پاسخ دندان شکن دریافت می کند، این بازدارندگی حاصل اتحاد و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی است که برای اقتدار نظام شبانه روز در حال خدمت به کشور  هستند.

انتهای پیام۶۷۰۳۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار