کد خبر: ۲۰۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
مدیر بحران فرمانداری کرج خبر داد؛
البرز - مدیر بحران فرمانداری شهرستان کرج از اعزام تیم امدادی از مدیریت بحران کرج و استان قزوین برای نجات کوهنوردان گرفتار در طالقان با هماهنگی جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش جعفری اظهار کرد: روز گذشته ۱۶ کوهنورد از استان قزوین به ارتفاعات طالقان عزیمت نمودند که به جهت برودت هوا، مه و بهمن مسیر را گم کردند و در یک محل پناه گرفته و منتظر اعزام تیم امدادی هستند. هم اکنون با هماهنگی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، تیم تخصصی امداد و نجات کوهستانی استان البرز از کرج برای نجات این کوهنوردان در جریان عزیمت به موقعیت شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: این کوهنوردان ۱۶ نفر هستند که دیروز جمعه به ارتفاعات نواکوه صعود داشتند اما به دلیلی برودت هوا و وقوع مه مسیر را گم کردند.

وی با اشاره به اینکه موقعیت این ۱۶ کوهنورد را در یکی از روستاهای طالقان شناسایی کرده ایم، افزود: اکنون این افراد در یک محل پناه گرفته اند و منتظر حضور تیم‌های امداد و نجات هستند.

جعفری ادامه داد: طی هماهنگی‌های بعمل آمده یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان در استان البرز از کرج به منطقه مورد نظر در جریان اعزام هستند.

مدیر بحران فرمانداری کرج گفت: یک تیم تجسس نیز از استان قزوین اعزام شده اند.

جعفری ادامه داد: هم اکنون نیز به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در جریان عزیمت به منطقه مد نظر و انتقال کوهنوردان از مسیر قله نواکوه در طالقان هستیم، یک تیم امدادی نیز در یکی از روستاهای طالقان برای هماهنگی‌های بیشتر آماده شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار