کد خبر: ۲۰۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
بیژن طاهری: بازی دشواری مقابل ذوب آهن داریم
سرپرست تیم استقلال گفت: بازیکنان با درک شرایط موجود در باشگاه استقلال مشکلاتشان را خیلی دوستانه مطرح کردند چون می‌دانند تقصیری متوجه مدیریت فعلی نیست.
خبرورزشی -

بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره اوضاع فعلی تیم استقلال در آستانه بازگشت دوباره به مسابقات لیگ برتر همچنین گلایه‌های بازیکنان این تیم نسبت به وضعیت اقتصادی باشگاه در پایان دیدار جام حذفی مقابل پیکان، اظهاراتی را مطرح کرد:

از اوضاع و احوال تیم استقلال چه خبر؟

شکر خدا پس از برد روحیه‌بخشی که مقابل پیکان بدست آوردیم وضعیت روحی بازیکنان در سطح مطلوبی است و همه با جدیت زیر نظر کادر فنی مشغول انجام تمرینات هستند تا یک بازی خوب دیگر را از خودشان به نمایش بگذارند.

بازی با ذوب‌آهن را چطور پیش بینی می کنید؟

ما با یکی از تیم‌های سرسخت لیگ برتری بازی داریم که البته در دور رفت توانستیم این تیم را شکست بدهیم. حالا هم کادر فنی تدابیر مخصوص به این بازی را در نظر گرفته تا در بهترین شرایط با امتیاز کامل هفته دوم را هم پشت سر بگذاریم. گرچه سرمربی تیم به همه بازیکنان گفت که بازی دشواری پیش رویمان است.

بازیکنان تیم در تمرینات حرفی از مشکلات مالی نمی زنند؟

بازیکنان از لحظه ورود تا خروج از محل تمرین فقط به دستورات کادر فنی گوش می کنند و سعی دارند بهترین عملکرد را در تمرین نمایش بدهند تا خودشان را در ترکیب اصلی قرار بدهند.

اما در پایان دیدار استقلال و پیکان تعدادی از بازیکنان نسبت به مشکلات موجود خیلی دوستانه ابراز نگرانی می‌کردند؟

اولاً باید بگویم هر مشکلی که امروز به لحاظ اقتصادی در باشگاه استقلال وجود دارد مربوط به سال‌های گذشته و بدهی های قبلی است که سالیان پیش به ویژه سال های اخیر روی هم انباشته شده. این مسائل هیچ ارتباطی به کادر مدیریتی جدید باشگاه پیدا نمی‌کند.

درست است که تعدادی از بازیکنان طلبکار قبلی مانع ثبت قرارداد حردانی شده‌اند؟

این هم یکی از مشکلاتی است که به سال‌های گذشته ربط پیدا می کند. متاسفانه به درستی با بازیکنان قبلی حساب و کتاب نشده و حالا مدیران فعلی در تلاشند تا ضمن برطرف کردن مشکلات فعلی به بدهی های قبلی هم رسیدگی کنند.

چه شد که بازیکنان این موضوع را تا این اندازه دوستانه مطرح کردند و برخلاف فصول گذشته سراغ اعتراض و اعتصاب نرفتند؟

به هر حال آنها شرایط را درک می‌کنند. این بچه ها می بینند که کادر مدیریتی فعلی چطور برای باشگاه زحمت می‌کشد. آن‌ها تازه وارد این فوتبال نشده‌اند و به خوبی می‌دانند که شرایط باشگاه استقلال چطور بوده و هست. این بچه ها همه فوتبالیست های ایرانی هستند و بهتر از هر کسی از وضعیت تیم ها باخبرند. علاوه بر این آنها دوست ندارند آرامش درونی تیمشان به هم بریزد. اگر هم حرفی زدند کاملا دوستانه بود. من تک تک آنها را شنیدم. قطعاً کادر مدیریتی باشگاه نسبت به این مسائل توجه دارد و تلاش می کند هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار